Dying Light 2 - Aitor
Opis zadania pobocznego "Aitor" z Dying Light 2.
Wybory w tym zadaniu zostały opisane w tym miejscu.




Podczas poznawania wątku głównego w Dying Light 2 zauważysz w siedzibie SP Aitora. Po rozmowie z Meyer misja ta automatycznie pojawi się w Twoim dzienniku. Udaj się do lekarza Stevena, który wprowadzi Cię w sprawę i poprosi o pójście do miejscowej znachorki. Gdy dotrzesz na miejsce pomów z Gerardem i Margaritą, aby dowiedzieć się, jakie zioła musisz zebrać.
Jest to pustelnik, który znajdziesz blisko kanałów. Gdy dotrzesz do znacznika, pod osłoną nocy, dostań się najlepiej na przyczepę i rozejrzyj się wokół siebie. W międzyczasie uważaj na wyjców, aby nie rozpoczęły pościgów - unikaj ich jak ognia.

Wymagana roślina świeci się na żółto. Musisz do niej podejść i ją zebrać. Potem wróć do bazy Stróżów Prawa, wejdź na najwyższe piętro i zdecyduj, jakie lekarstwo chcesz podać Aitorowi. Podczas scenki przyjdzie czas na podjęcie wyboru (przed tym możesz jeszcze skonsultować się z Lawan, aby upewnić się, czy na pewno małe płatki są lecznicze). Jeśli wręczysz właśnie je Aitorowi, mężczyzna przeżyje - jeśli duże lub nie wręczysz żadnych z nich, to szef Stróżów Prawa z Old Villedor pożegna się z życiem. Niezależnie od decyzji misja zakończy się.