Dying Light 2 - Anomalie GRE, obiekty GRE, lokalizacja i opis przejścia
Lista anomalii GRE i obiektów GRE wraz z dokładną lokalizacją.
Anomalie GRE to nic innego, jak obozy wojsk niegdyś należących do organizacji GRE. Teraz przez rozwój pandemii są one opustoszałe, lecz trzeba pamiętać o tym, że nie zniknęły w nich inhibitory. Przedmioty te są bardzo potrzebne głównemu bohaterowi Dying Light 2, co sprawia, że branie udziału w tego typu aktywnościach jest sowicie wynagradzane. Trzeba jednak już teraz wspomnieć, że anomalie GRE można rozwiązać wyłącznie w nocy, kiedy to w ich pobliżu pojawia się potwór.
Podobnie sytuacja wygląda w przypadku zwykłych obiektów GRE, które są oznaczone ikoną kwarantanny na mapie. Nimi również możesz zainteresować się w nocy, ale z tą różnicą, że wtedy w rzeczonych miejscówkach znajduje się mniej zarażonych. Głównym celem w tym przypadku jest odnalezienie danej ilości inhibitorów.
Anomalia GRE C-A-05 (Trinity)
Po dotarciu do tejże miejscówki w trakcie nocy zauważysz ogromnego potwora stojącego na wozie wojskowym. Chcąc nie chcąc da on drugie życie kilku umarłym, którzy będą poruszać się po tutejszej lokacji. Jest to wskazówka dotycząca tego, że nie możesz zbyt długo stać na ziemi, ponieważ możesz zostać bardzo łatwo osaczony przez wrogów i stracić punkty zdrowia.
Najlepszą taktyką na walkę w tutejszej miejscówce jest skakanie między kontenerami i korzystanie z włóczni wbitych do ciał wrogów z zieloną, widoczną lampką. Unikaj trującego jadu wypluwanego przez potwora i podpalaj butle z gazem - rzucaj je w stronę zwykłych przeciwników. W walce przydadzą się także noże do rzucania, które zadają sporo obrażeń. Możesz spróbować walki na bliski dystans, ale po wyprowadzeniu maksymalnie dwóch ciosów wracaj na dach wozów. Po zabiciu oponenta otwórz właz i zbierz dwa inhibitory.
Centrum Genomiki THV (Horseshoe)
Gdy dotrzesz na miejsce pod osłoną nocy dostań się na dach (chociażby po elementach bilbordu) i wejdź do obiektu otwierając drzwi za pomocą swojego klucza GRE. Znajdując się w namiocie przygotuj się na wyprawę, podczas której musisz znaleźć łącznie 4 inhibitory rozsiane po całym obiekcie. Pamiętaj, że jeśli zabraknie Ci odporności wracaj do namiotu lub używaj grzybków/medykamentów na jej przedłużenie. Ponadto, skrzynie z inhibitorami zazwyczaj znajdują się tam, dokąd prowadzą grube kable rozmieszczone na ziemi.
Anomalia GRE C-A-01 (Quarry End)
Podobnie, jak w przypadku poprzedniej anomalii, w tejże aktywności upiór pojawi się wyłącznie w nocy. Jest to ten sam, którego wcześniej spotkałeś - dodatkowo, teren anomalii również wygląda podobnie, więc ponownie skorzystaj z włóczni, butli z gazem i trzymaj się dachów, aby wyeliminować wroga. Potem zbierz inhibitory, aby zakończyć tę aktywność.
Badania eksperymentalne GRE (Wharf)
Jednym z pierwszych obiektów GRE w Central Loop jest budynek, w którym naukowcy owej organizacji przeprowadzali badania eksperymentalne. Udaj się do niego - wejście znajdziesz z kontenera znajdującego się na dachu. Budynek ten jest bardzo podobny do tych wcześniejszych, więc nie powinieneś się zgubić. Pamiętaj o podążaniu za żółtym wężem na ziemi, który sygnalizuje, gdzie musisz się udać.
Anomalia GRE C-A-79 (Downtown)
Laboratorium szczepień GRE (Downtown)
Anomalia GRE C-A-78 (Garrison)
Anomalia GRE C-A-55 (Garrison)
Anomalia GRE C-A-34 (Lower Dam Ayre)
Specjalistyczna opieka THV (Lower Dam Ayre)
Anomalia GRE C-A-23 (Lower Dam Ayre)
Centrum rozwoju GenModu THV (Saint Paul Island)
Centrum badań nad IV stadium infekcji THV (Houndfield)
Anomalia GRE C-A-22 (Houndfield)
Anomalia GRE C-A-67
Ta anomalia znajduje się na obrzeżach miasta, ale dotarcie do niej jest łatwe - wystarczy, że przejdziesz przez park.
podstrona aktualizowana