Dying Light 2 Nocni biegacze
Opis zadania głównego "nocni biegacze" z Dying Light 2.
Najważniejsze wybory w tej misji znajdziesz w tym miejscu!
Po zakończeniu misji, w której lepiej poznałeś się z Lawan, udaj się do rybiego oka i pogadaj z Frankiem. W trakcie rozmowy dowiesz się, że aby poznać kolejne tajemnice Waltza i renegatów, musisz aktywować pewną wieżę w regionie Wharf. Udaj się do znacznika i zacznij wspinać się na górę.
Korzystaj ze znanych Ci wcześniej metod parkouru. Zazwyczaj będziesz musiał używać zdobytej wcześniej liny z hakiem. Finalnie dostaniesz się do wnętrza budynku - stamtąd wskocz do szybu windowego, a następnie przeskakuj między kolejnymi elementami. Potem znajdziesz się na zewnątrz, co sprawi, że będziesz musiał kontynuować wspinaczkę. Gdy znajdziesz się na balkonie, który kończy się krzakiem, odwróć się za siebie - tam znajdziesz kolejne wystające rurki. Koniec końców dostaniesz się w pobliże znanych Ci anten.
Wespnij się na pierwszą z nich po obracających się metalowych konstrukcjach, a następnie przeskocz korzystając z liny z hakiem na platformę anteny przed Tobą. Następnie zjedź po linie na antenę z lewej strony i wdrap się, przeskakując z jednej na drugą konstrukcję, na platformę trzeciej wieży. Następnie, aby przeskoczyć na interesującą Cię najbardziej antenę raz jeszcze skorzystaj z liny z hakiem, wbijając ją w lampę widoczną nad Tobą. Będąc na czwartej platformie złap się metalowej konstrukcji i wdrap się na samą górę.
Nie skacz od razu na platformę, a zamiast tego na "pierścienie" o kolorze żółtym. Obróć się w taki sposób, aby wdrapać się na szczyt bez przymusu skakania. Potem aktywuj nadajnik i zagadaj do Franka. Wspólnie poznacie plany renegatów. Teraz wystarczy, że udasz się do drugiej wieży. Skorzystaj z paralotni - dzięki podmuchowi wiatru bez problemu udasz się od razu do znacznika naniesionego na mapę. Na miejscu zabij trzech dobrze wyposażonych wrogów i ustaw dobrą częstotliwość anteny. Po tym nie pozostaje nic innego, jak udać się do biur na południu obszaru Garrison.
Gdy wejdziesz do środka zostaniesz zaatakowany przez grupę wrogów. Zabij kilku z nich, a potem uważaj na łuczników, którzy przejdą przez biurowe drzwi. W trakcie walki dostaniesz ataku, co przerwie Twoje zmagania. Będąc "przemieńcem" zabij resztę oponentów i obejrzyj scenkę, podczas której musisz zgodzić się na spotkanie z Hakonem. Po rozmowie z Frankiem udaj się na wschód Old Villedor. Wejście do kościoła znajdziesz od bocznych drzwi, na wprost rzeki.
Idź po schodach do góry, a potem wdrapuj się po wystających elementach. Po przesunięciu tektury rozpoczniesz długą scenę, podczas której pomówisz z Hakonem. W trakcie konwersacji zdecyduj, czy chcesz przemówić mu do rozsądku, czy od razu przejść do walki. Tak czy siak skończy się ona starciem z oddziałami renegatów. Gdy ich zabijesz (uważaj na łuczników znajdujących się nad Tobą), raz jeszcze pogadaj ze swoim starym kumplem.
Tym samym rozpocznie się walka z bossem. Hakon potrafi unikać noży do rzucania, a także szybkich ataków. Staraj się więc wyprowadzać mocne ciosy, gdy ten unosi swój topór w górze - wtedy przełamiesz jego gardę. Rzucaj w niego koktajlem mołotowa, poczekaj, aż ogień w minimalnym stopniu zgaśnie i wyprowadź kilka ciosów. Czynność tę powtarzaj, aż padnie - to najlepsza taktyka na niego. Ponadto zajmij się łucznikami przy łukach kościoła, ponieważ będą Cię irytować. Gdy boss straci połowę życia rozpoczniesz drugą turę walk. Musisz znaleźć byłego nocnego biegacza. Udaj się w pierwszej kolejności na piętro.
Gdy znajdziesz się na mostku z desek odwróć się plecami do ołtarza i korzystając z liny z hakiem przeskocz w stronę rzeźby. Otwórz drzwi, aby kontynuować starcie z Hakonem. Kontynuuj wcześniej przybraną taktykę. Rzuć w niego koktajlem mołotowa, poczekaj, aż ogień w minimalnym stopniu zgaśnie, wyprowadź kilka ciosów albo korzystaj z noży do rzucania i powtarzaj tę czynność aż do momentu, gdy straci życie.
Potem opuść kościół - przy drzwiach okaże się, że Hakon nie umarł i chce jeszcze pogadać. Co byś tutaj nie wybrał, to i tak konwersację przerwie Wam wściekła Lawan. Gdy będzie próbowała go zabić możesz pozwolić jej to zrobić lub wtrącić się i oznajmić, że zabicie Hakona nie pomoże jej w zaznaniu spokoju. Zależnie od tego wyboru Hakon pożegna się z życiem lub je zachowa. Lepszą decyzją jest pozostawienie go przy życiu - Lawan poczuje nawet ulgę. Po rozmowie wyjdź z kościoła i wróć do rybiego oka. Po mianowaniu Lawan nocnym biegaczem pomów z nią. Gdy konwersacja się zakończy, misja dobiegnie końca.