Dying Light 2 - Wszystko zostaje w rodzinie
Opis przejścia zadania pobocznego Wszystko zostaje w rodzinie w Dying Light 2.
Zadanie stanie się dostępne podczas eksplorowania wschodniej części (od bazaru) obszaru Trinity.





Pomów z kłócącą się parą, aby zaakceptować zadanie. Jeśli chcesz je wykonać teraz poczekaj do nocy albo skorzystaj z przyśpieszacza czasu (przytrzymaj klawisz T), co automatycznie sprawi, że na Twoim radarze pojawią się odpowiednie znaczniki dotyczące tegoż zadania. Po dostaniu się na miejsce przez dachy i kontener z ostrzeżeniem o zakażonej strefie wejdziesz do źródła łupu.
Musisz wiedzieć, że nie brakuje w nich - zgodnie z zapowiedziami zleceniodawcy - chemikaliów wpływających na Twoje ciało. Będziesz miał lekko ponad półtorej minuty, aby nie zacząć tracić zdrowia. Licznik jest ukazany na ekranie i to właśnie przed jego upływem musisz dostać się do światła UV lub zażyć grzybki zwiększające odporność. Na szczęście w głównym korytarzu budynku jest jedna działająca, leżąca na ziemi lampa UV, a więc możesz do niej swobodnie wracać w trakcie eksploracji.

Wracając do tematu misji - po znalezieniu się na holu idź przed siebie i przejdź do kuchni. Tam zabij po cichu jednego zombie, który znajduje się blisko stołu, a następnie otwórz zabarykadowane drzwi. Za nimi znajdziesz Theodora, z którym porozmawiasz. Po tym i wybraniu imienia dziecka misja zakończy się powodzeniem. Warto przed opuszczeniem lokacji od razu zebrać inkubator dostępny w pomieszczeniu znajdującym się w pokoju, w którym przebywał świeży ojciec. Wyróżniają je charakterystyczne dla GRE drzwi.