Dying Light 2 - Nowy dom
Opis zadania głównego "Nowy dom" w Dying Light 2.
To zadanie rozpocznie się automatycznie po poznaniu z Lawan. Powoli zbliżaj się do opuszczenia tuneli, a następnie udaj się na dach. Po rozmowie ze snajperką otrzymasz do swojej dyspozycji paralotnię, którą będziesz mógł wypróbować już w tym momencie. Poleć na dach niższego budynku (ważne jest, aby chwilę po rozłożeniu sprzętu przytrzymać klawisz "S" stabilizujący lot) przed Tobą - jeśli znajdziesz się niżej, to zabij się i wczytaj punkt kontrolny lub wdrap się po konstrukcjach do góry. Koniec końców pomów z kompanką i ponownie zleć niżej korzystając z paralotni.





Leć w ten sposób, aby skorzystać z wentylatorów regenerujących wytrzymałość, a także wznoszących Cię jeszcze wyżej. Wysłuchaj kolejnych rad Lawan, a potem zajmij się pierwszą podstacją. Dolecisz do niej oczywiście za pomocą paralotni - korzystaj z ww. wentylatorów, a wszystko powinno pójść jak z płatka. Po podejściu do drzwi interesującego Cię budynku rozpoczniesz rozmowę z przedstawicielami SP. Zostanie ona przerwana przez atak regenatów, których - wspólnie ze swoimi towarzyszami broni - będziesz musiał wyeliminować. Uważaj przede wszystkim na tego opancerzonego, który atakuje wyłącznie silnymi atakami.

Gdy wykonasz ten cel wróć do Nitlafa i zgódź się raz jeszcze na udzielenie pomocy. Do budynku dostaniesz się korzystając z budki i konstrukcji z lewej strony od frontowych drzwi. Wespnij się na nią i idź po kolejnych elementach do góry. Potem wskocz do stacji elektrycznej - podejdź pod zasilanie oznaczone numerkiem jeden i złap kabel. Musisz dostarczyć go do stacji nr. 1, a aby to zrobić przeskocz przez jedną z przeszkód na wprost rzeczonej stacji nr. 1. Potem zejdź w dół i złap przewód ze stacji nr. 3. Popatrz w prawo i przejdź przez przejście do góry, aby podłączyć kolejny kabel pod numerek 3.

Na sam koniec wróć na samą górę - do pomieszczenia biurowego na końcu budynku. Złap kabel i dostań się na platformę po lince. W kolejnym pokoju znajdziesz ostatni panel, do którego podłączysz sprzęt. Teraz możesz zejść w dół, wejść do windy, zebrać inhibitory (nie będzie to dostępne po aktywowaniu stacji!) i przekazać obiekt jednej z dwóch dostępnych frakcji. Po tym będziesz mógł udać się do rybiego oka, w którym znajduje się zleceniodawczyni.
Po dotarciu na miejsce zacznij wypytywać o kobietę. Misję pchniesz do przodu wraz z rozmową z barmanem przed Tobą, a następnie Frankiem. Warto dopytywać go o szczegóły, ponieważ koniec końców sprawi to, że były nocny biegacz zdradzi pewne konkrety dotyczące klucza GRE i misji Aidena. Rozmowę przerwie atak rebeliantów na osadę Franka.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz od razu będziesz musiał zabić kilku oponentów. Potem udaj się szybko na wschód, aby zniszczyć działko wrogiej frakcji. Możesz skorzystać z tyrolki, a potem liny służącej za wyciąg na dach budynku. Po sabotowaniu działka skorzystaj z paralotni i udaj się ponownie w okolice rybiego oka. Czwartym celem będzie zniszczenie drugiego działka - skorzystaj ponownie z wyciągu znajdującym się tuż obok osady, aby dostać się na dachy. Stamtąd biegnij w stronę znacznika = przed niszczeniem działka pamiętaj, aby zabić dwóch łuczników, ponieważ będą oni Ci przeszkadzać w swoich działaniach.

Do trzeciego, a zarazem ostatniego działka dostaniesz się z użyciem paralotni. Zniszcz sprzęt wroga, a potem jak najszybciej udaj się do rybiego oka i wspólnie z Lawan spróbuj dostać się do pokoju Franka. Po obejrzeniu scenki i wysłuchaniu dialogu misja dobiegnie końca.