Dying Light 2 - Stacje metra (szybka podróż), lokalizacja
Lokalizacje stacji metra w Dying Light 2.
Stacje metra w Dying Light 2 służą do szybkiej podróży. Obiekty te staną się dopiero dostępne dla Ciebie po opuszczeniu Old Villedor, a więc po dostaniu się do centrum. Ponadto, jedna z misji pobocznych od barmana z rybiego oka zapozna Cię z jego podstawami. Pamiętaj, aby do tego typu aktywności podchodzić w nocy - wtedy masz większe pole do popisu, ponieważ w podziemiach znajdziesz mniej zarażonych!




Jeśli w danym regionie nie aktywowałeś stacji elektrycznej, nie włączysz zasilania od razu, ponieważ będziesz musiał udać się do generatorów. Aby tego uniknąć zajmij się w pierwszej kolejności wyżej wymienionymi obiektami, a dopiero później stacją metro w danej strefie Villedoru.
Metro: Newalls Crossing (New Dawn Park)

Pierwsze metro do zdobycia znajduje się tuż pod rybim okiem. Omijaj zarażonych i skorzystaj z szybu wentylacyjnego widocznego w toaletach (pierwsze pomieszczenie po minięciu "zapory" w formie zombie). Pozwoli Ci on od razu dostać się na peron, z którego do rozdzielni jest bardzo blisko. Będąc w niej włącz zasilanie - nie będzie to możliwe, jeśli do tej pory nie aktywowałeś w tym regionie stacji elektrycznej. W przypadku niepowodzenia zejdź w dół i aktywuj trzy generatory ręcznie, po czym wróć do zasilania.
Metro: King William Bridge (Muddy Grounds)

Drugie metro znajdziesz w Muddy Grounds. Wejdź do środka najlepiej pod osłoną nocy i tym razem wybij renegatów. Trochę ich jest - w szczególności uważaj na łuczników, którymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności. Po walce wejdź do rozdzielni, a potem w dół, aby włączyć generatory. Jeśli nie będziesz wiedział, jak przejść na drugą stronę pomieszczenia skażonego chemikaliami, skorzystaj z drogi z lewej strony (tam też przymocowana jest drabina) - patrząc od generatorów znajdujących się przed Tobą, gdy tylko wejdziesz do tejże lokacji.
Metro: Waterside (Wharf)

W tym metrze znajdziesz zarażonych.
Metro: Wieżowiec VNC (Garrison)

Metro: Katedra (Saint Paul Island)

Metro: Hayward Square (Houndfield)

podstrona aktualizowana