Dying Light 2 - Audycja
Opis zadania głównego "Audycja" z Dying Light 2.
Wszystkie ważne wybory z tej misji znajdziesz w tym miejscu.
Po tym, jak załatwiłeś sprawę anteny i podsłuchu, będziesz musiał poczekać, aż Jack Matt się do Ciebie odezwie. Wykonaj jakieś zadanie poboczne, po którym szef Stróżów Prawa powinien połączyć się z Tobą przez radio. Udaj się do rybiego oka, aby kontynuować wątek główny. Pomów ze strażnikiem, który zabierze Cię do pokoju VP-ów. Poznaj plan, a następnie udaj się jeszcze na spotkanie z Lawan.
Wbrew pozorom będzie to bardzo ważna rozmowa. Najlepiej będzie zgodzić się na dodatkową rozmowę z Frankiem, aby poznać kolejne szczegóły nt. wieżowca VNC. Wejdź do jego pokoju, zbierz z półki nagranie, a potem pomów z byłym nocnym biegaczem. Nawet po zakończeniu rozmowy zagaduj go kilka razy, a dowiesz się finalnie, że będziesz potrzebował... prądu. To okaże się być cenna wskazówka. Rusz teraz do Rowe'a - po drodze zostaniesz poproszony, aby ruszyć w pierwszej kolejności na podstację na południu. Zabij stacjonujących tam renegatów, a następnie postaraj się przywrócić prąd.
Wejdź do budynku od północnej strony i złap za przewód przy skrzynce na lewo od głównego wejścia. Kabel przypnij do stacji A, otwórz drzwi, a następnie przepnij go do stacji B, aby zrobić sobie przejście. Będąc w głównym pomieszczeniu spróbuj wejść na samą górę. Na piętrze przebiegnij do pierwszej bramy, którą mijałeś, aby dostać się na górę. Do pomieszczenia zjedziesz po żółtej rurce. Wraz z kablem ze stacji jeden musisz dostać się do punktu C który znajduje się piętro wyżej, na przeciwko Twojej obecnej pozycji.
Zeskocz w dół i wdrap się do ciemnego pokoju. Włącz zasilanie i idź po żółtym kablu do wcześniej niedostępnego pomieszczenia, gdzie znajdziesz drugą stację. Zabierz przewód i zeskocz na sam dół - w zalanej piwnicy znajdziesz (po prawej stronie) ostatnią dostępną stację w tym budynku. Aby wyjść z lokacji przeskocz po deskach po prawej stronie do szybu wentylacyjnego. Gdy go opuścisz powtórz tę czynność. Przed aktywacją stacji elektrycznej musisz jeszcze wrócić do drugiego panelu, odłączyć kabel, który przedtem pociągnąłeś do ciemnego pomieszczenia i podpiąć go do stacji znajdującej się najbliżej urządzeń na parterze generujących prąd.
Na sam koniec skorzystaj z windy, która poprowadzi Cię do panelu sterowania. Gdy wejdziesz z nim w interakcję zostaniesz zaatakowany przez kolejnych renegatów. Gdy tylko ich zabijesz przejdziesz do ekranu przekazywania regionów Villedoru wskazanym frakcjom. Niezależnie od tego, komu ją wręczysz, musisz finalnie udać się w pobliże wieży VNC. Będąc na miejscu porozmawiaj z czekającym na Ciebie Rowem, a potem Wierzbowskim, który przepuści Cię do korytarza B. Rozpocznij wspinaczkę.
Przejdź przez toalety, a gdy dostaniesz się do dużej sali unikaj jak ognia obudzonych zarażonych. To zmutowane stwory, które bardzo ciężko zabić. Nie możesz ich także wyeliminować, więc musisz czekać, aż się odwrócą i przejść obok nich niezauważenie. W tym przypadku dobrze będzie w ogóle nie trzymać się lewej strony lub środka, a szybko przejść obok śpiących zombie po prawej stronie. Dzięki temu mutanci Cię nie zauważą, ponieważ będziesz ciągle za jakimiś zasłonami.
Uważaj wtedy, gdy skończy się tektura. Zeskanuj teren i poczekaj, aż wróg się odwróci. Potem wejdź pod stół i poczekaj, aż przejdzie do tyłu i rusz po cichu w stronę znacznika trzymając się prawej strony. Gdy znajdziesz się kawałek dalej uważaj na kolejnego przemieńca - schowaj się pod stołem i poczekaj, aż stracisz go z oczu. Wtedy rusz do holu. Gdy tam dotrzesz odezwie się do Ciebie Rowe z prośbą o sprawdzenie rozdzielni. Zanim otworzysz drzwi będziesz musiał zabić kilku zombie. Za nimi znajdziesz rannego Leona, a za kolejnymi drzwiami przemienionego Chrisa. Jeśli zbierasz przedmioty kolekcjonerskie przeszukaj jego ciało, aby zdobyć ważną notatkę. Potem spróbuj przywrócić prąd.
Gdy tylko to zrobisz będziesz musiał zająć się bezpiecznikami. Jest ich łącznie trzy, a przy każdym z nich, przed włączeniem, będziesz musiał otworzyć jeszcze skrzynkę klikając szybko klawisz F. Tak naprawdę przy każdej skrzynce spawnują się dwaj wrogowie, więc najpierw ich zabij, a dopiero potem zajmij się celami. Po załatwieniu tej sprawy spróbuj raz jeszcze przywrócić prąd. Uda się, więc pozostaje zabić pozostałych zombie i wrócić po Leona. Okaże się, że nie ma go na miejscu. Wróć po kabel, spadnij na śmieci w piwnicy i podłącz go do stacji przed drzwiami. Sprawi to, że owe drzwi otworzą się.
Zanim chwycisz za drugi kabel przepłyń zalaną piwnicę. Tuż przed wyjściem z wody obróć się za siebie i płyń na wprost aż dotrzesz do wyżej ukazanych drzwi. Otwórz je, wróć po przewód i teraz podepnij go pod stację B. W innym przypadku zabrakłoby Ci kabla. Po podłączeniu go przywrócisz zasilanie do wind i będziesz mógł bez problemu udać się do Rowa przesiadującego na ósmym piętrze. Pomów z nim, a potem przyłącz się do reszty espeków i wspólnie poczekajcie na przybycie oddziału Matta. Pomów z nim przy windzie i obejrzyj bardzo długi film przerywnikowy, który skończy się tragicznie.
Gdy się ockniesz będziesz musiał zabić kilku wybuchających wrogów (skorzystaj z łuku albo noży do rzucania), biegaczy i sprintera. Zbadaj potem trzy ciała blisko wejścia, a następnie podążaj za śladami, które doprowadzą Cię do tektury. Odsuń ją i pomów po raz ostatni z Rowem. Po chwili rozpoczniesz okrutną walkę o przetrwanie, podczas której będziesz musiał chronić się przed atakami zarażonych aż do przybycia pomocy. W pewnym momencie przestaniesz być "człowiekiem" - automatycznie włączy się umiejętność, która podświetli Ci wrogów. Będziesz mógł ich zabić jednym ciosem, a po wykonaniu kilkudziesięciu zabójstw automatycznie włączy się scenka. Gdy się przebudzisz pomów z Frankiem.
Wspomni Ci on o sprzęcie dwa piętra nad Tobą. Musisz go zdobyć, więc przejdź przez windę do szybu, a potem spróbuj złapać linę z hakiem wbitą w ścianie po Twojej prawej stronie. Gdy ją złapiesz naucz się z niej korzystać. Wbijaj ją do żółtych elementów na suficie, aby pruć przed siebie i móc przeskakiwać przez kolejne przepaście.
Dalsza podróż skupia się przede wszystkim na korzystaniu z tego przyrządu na tej samej zasadzie. Gdy zauważysz zarażonych biegnij za znacznikami, a będąc na dachu przeskocz szybko na drugą stronę, aby zgubić zombie. Idź potem na prawo i przeskocz na platformę, która potem pozwoli Ci dojrzeć na ścianie przed Tobą wystające elementy. Wejdź do budynku, skorzystaj ze schodów i otwórz oznaczone drzwi po drodze zbierając inhibitory ze skrzyni GRE. Będąc na tarasie dojdź do generatora i włącz zasilanie, aby postawić sobie w dogodnym miejscu dźwig. Przeskocz do głównego wieżowca VNC.
Następnie wdrap się na metalową konstrukcję po prawej stronie. Następnie odbij się w lewą stronę i ustaw się tak, jak na powyższym obrazku. Gdy znajdziesz się na najwyższej platformie wdrap się na konstrukcję z prawej strony i korzystając z liny z hakiem przeskocz na drugą stronę obiektu - korzystając z wystających ze ściany elementów. Potem koniec końców dotrzesz do pomieszczeń pełnych zombie.
Musisz je za wszelką cenę ominąć, więc trzymaj się lewej strony budynku. Potem po lampie przeskocz na prawą stronę i ponownie wyjdź na zewnątrz. Potem droga na szczyt jest bardzo prosta, ponieważ dotyczy ona wyłącznie skakaniu dzięki linie z hakiem. Gdy nie wiesz co zrobić poszukaj żółtych elementów lub żółtej lampy na górze ekranu, która pomoże Ci przeskoczyć na drugą stronę. Finalnie dotrzesz na dachy, gdzie zamiast żółtych lamp znajdziesz malutkie anteny - o nie również możesz zahaczać swoją linę.
Po chwili powinieneś dotrzeć na dach. Powierzchnia tutaj jest śliska, a swoją linę z hakiem możesz przybijać do dźwigni. Koniec końców dostaniesz się do ogromnej wieży. Korzystaj z drabin, a gdy będziesz na przedostatniej platformie złap się jednej z dwóch dostępnych (jedna z lewej, druga po Twojej prawej) konstrukcji o kolorze żółto-białym. Możesz po niej się wspiąć do góry i przeskoczyć na najwyższą platformę, z której aktywujesz nadajnik.
Na sam koniec musisz zdecydować, komu chcesz powierzyć nadajnik. Juanowi, który ma uruchomić kontakty i zdradzić Ci ważne informacje o Mii, czy też Frankowi próbującemu przywrócić nadzieję w ludzkość. Skutki tego wyboru poznasz już podczas oglądania kolejnej scenki. Po niej ta długa misja zakończy się.