Dying Light 2 - blokowanie misji pobocznych po misjach głównych, czy występuje?
Czy w Dying Light 2 występuje blokowanie misji?
Dying Light 2 jest rozbudowany i oferuje naprawdę sporą liczbę misji pobocznych. Jedne z nich to krótkie zadanka, a inne bardziej rozbudowane, które niosą za sobą pewne konsekwencje i umożliwiają wykonanie kolejnych questów stricte powiązanych z postaciami, które brały udział w poprzednich misjach. Czy jednak w grze Techlandu występuje tzw. blokowanie zadań po pchnięciu fabuły do przodu?
Niestety, ale tak - i, co gorsza, nigdzie nie jest to sygnalizowane. Podczas przechodzenia wątku głównego w Old Villedor (pierwszej lokacji), koniec końców dobrniesz do misji o tytule "Rewolucja". Wszystkie interesujące Cię questy, które przyjmiesz (lub już odebrałeś) na bazarze lub w okolicy wieży ciśnień, staną się niedostępne wraz z rozpoczęciem owego misji fabularnej. Jest to uzasadnione fabularnie, ale raz jeszcze warto podkreślić: gra o tym nie informujemy. Łatwo więc stracić możliwość ukończenia wielu questów z bazaru, a są to zdecydowanie ciekawsze aktywności niż te znane z kryjówek osadników.
Co warto podkreślić w tym momencie, w dalszej części gry, po dostaniu się na drugi obszar, questy nie blokują się w wraz z poznawaniem fabuły.