Dying Light 2 - Wieże radiowe, lokalizacja i opis przejścia
W Dying Light 2, wraz z aktywowaniem pierwszej wieży radiowej VNC, będziesz mógł zainteresować się kolejnymi tego typu konstrukcjami. Po ich aktywacji na Twoją mapę (wyłącznie w regionie, na którym ona działa) zostaną naniesione punkty wskazujące, gdzie znajdują się inhibitory ukryte po całym Villedorze.
Pominęliśmy wieże, które aktywujesz w trakcie poznawania fabuły.
Zabytkowa wieża komunikacyjna (Downtown)
Skorzystaj z dźwigu od południowej strony wieżowca i wyskocz z deski w powietrze. Korzystając z paralotni dostaniesz się w miejsce, w którym znajduje się zrzut zaopatrzenia. Potem przejdź na lewo i ponownie skorzystaj z paralotni i widocznego gołym okiem podmuchu wiatru.
Teraz rozpocznij wspinaczkę na wieżę radiową. Wdrap się na pierwszą wieżę z prawej strony, a potem przejdź po metalowej konstrukcji na drugą wieżę. Złap się obracającego elementu i przeskocz na antenę, potem ponownie przejdź po metalowej konstrukcji, aby móc przeskoczyć na pierwszą wieżę.
Wdrapuj się po metalowych konstrukcjach do góry, a na samym końcu przeskocz na najważniejszą wieżę. Stamtąd będziesz mógł bez problemu aktywować nadajnik.
Wieża radiowa South Loop (Lower Dam Ayre)
aktualizowane
Przekaźnik wojskowy Newfound Land
Idź na obrzeża miasta Villedor i zacznij wspinać się na nadajnik po drabinie. Zacznij od tego w środku lokacji. Chwyć się obracających pierścieni i wdrap na platformę, potem skorzystaj z liny w celu przeskoczenia na nadajnik po lewej stronie.
Następnie skorzystaj z tyrolki i przedostań się na antenę, na której znajdują się także skrzynki. Złap się obracającej rurki, wskocz na pierścienie, potem na antenę, a potem znowu na pierścienie. Zrób to szybko, aby nie zabrakło Ci wytrzymałości. Potem, będąc już na samej górze anteny z lewej strony (z perspektywy takiej, jak na powyższym obrazku), wbij linę z hakiem do żółtej lampy, a potem przerzuć ją do malutkiej antenki przy dużej antenie. Następnie złap się drugiej żółtej lampy, która prowadzi do anteny na środku obozu - do tej, z której rozpoczynałeś podróż.
Na sam koniec skorzystaj z pierścieni i obracających się konstrukcji, aby wdrapać się na szczyt.