Dying Light 2 - Przełom
Opis zadania głównego "Przełom" z Dying Light 2.
Ważne wybory w tej misji opisane zostały w tym miejscu!




Po pierwszym starciu z Waltzem i rozmową z Lawan będziesz musiał udać się do rybiego oka i pomówić z Frankiem w jego przyczółku. Po długim filmiku przerywnikowym zagadaj do Juana, a potem idź do sekcji VIP-ów, aby się przegrupować. Następnie zajrzyj do Juana na dachu. Gdy będziesz z nim rozmawiał Frank i Matt zostaną zaatakowani przez renegatów.

Zejdź w dół i zabij ich, a potem rusz do Franka, który został ranny. W tym momencie musisz podjąć decyzję, czy chcesz ruszyć do Williamsa, czy też uratować Franka. W przypadku drugiego wyboru musisz ruszyć do Margaret znajdującej się w zachodniej części regionu Garrison. Zabierz od niej antidotum, ale przed pójściem do Franka musisz zebrać jeszcze pięć ziół wodnych. Wskocz do rzeki i zanurkuj.

Korzystając ze zmysłu przetrwania szukaj ziół. Nie nurkuj na sam dół, ponieważ przy roślinach, które musisz zebrać zauważysz czerwoną poświatę. Gdy zbierzesz składniki biegnij do rybiego oka i daj antidotum Frankowi. Następnie, gdy odezwie się Matt, wdrap się na dach wyznaczonego budynku i zacznij biec po dachach w stronę znacznika. Oznaczono nim furgonetkę, do której musisz się dostać, aby przemknąć do twierdzy renegatów.

Droga nie jest bardzo trudna. Raz jeszcze warto wspomnieć, że musisz trzymać się dachów. Może wydawać się, że furgonetka odjeżdża, ale w pewnym momencie stanie w miejscu, a Tobie zostanie kilkaset metrów do pokonania. Gdy jednak zbliżysz się do niej pierwszy raz będziesz musiał zawrócić, ponieważ zacznie odjeżdżać w inną stronę. Kontynuuj więc pościg aż dotrzesz do budynku, w którym pojazd się zatrzymał.
W tym momencie, wraz z przejściem przez drzwi, misja się zakończy. Możesz od razu przejść do innej, ale przed tym warto wykonać resztę aktywności pobocznych, ponieważ nie będzie już odwrotu!