Dying Light 2 - Gońcy
Opis zadania pobocznego "Gońcy" z Dying Light 2.





Zadanie rozpoczniesz po rozmowie z gończynią znajdującą się w siedzibie Stróżów Prawa w Central Loop. Znajdziesz ją przy tablicy z obowiązkami (podpis duties) - na wprost od dyspozytorki Meyer. Biegnij do znacznika, który znajduje się w Downtown. Przywita Cię Driscoll, który nie będzie chciał z Tobą współpracować - gdy skończysz pierwszą konwersację, rozpocznij od razu kolejną. Szef gildii koniec końców da Ci on jakąś robotę. Musisz dostać się na dach pobliskiego budynku.

Najlepiej będzie skorzystać z dźwigu znajdującego się na sąsiednim budynku - tym z lewej strony. Dostań się do kryjówki biegacza - blisko lamp obok łóżka znajdziesz paczkę z napisem Heavy. Zabierz ją, a potem rusz do budynku, w którym musisz znaleźć listy. Zabij paru zarażonych i przeskanuj pomieszczenie - przy oznaczeniach z ikoną lupy znajdziesz wymagane listy. Teraz wróć do Driscolla, który powie Ci, abyś teraz dostarczył informacje do klientów rozsianych po New Dawn Park i Wharf. Idź najpierw do rybiego oka i tam dostarcz swoją przesyłkę.
Potem rusz do Missy - statku należącego do espeków. W kwaterach znajdziesz dwóch klientów, którzy oczekują na swoje przesyłki. Dostarcz im je, a następnie wróć do siedziby gońców, aby pomówić raz jeszcze z Driscollem i zakończyć tę misję.