Dying Light 2 Dezerter
Opis zadania pobocznego "dezerter" z Dying Light 2.
Po powrocie na Missy, gdy aktywujesz wieżę VNC, pogadaj z Meyer, która zleci Ci nowe zadanie poboczne dotyczące jej starego przyjaciela, Barta. Zdezerterował i musisz dowiedzieć się, dlaczego tak się zachował. W pierwszej kolejności rusz w stronę znaczników z podpisem "2", które są opcjonalne, ale dużo wniosą do śledztwa.




Mateo znajdziesz bardzo blisko handlarza bronią, ale wyśle Cię od razu Garetta, który znajduje się tuż za Tobą. Podejdź do niego i zamień słówko. Potem idź w stronę lekarza - przy recepcji znajdziesz Magdę, która również opowie Ci coś ciekawego o Barcie. Teraz nie pozostaje nic innego, jak przejście do koszarów.

Przed wejściem do pryczy Barta możesz wypytać innych espeków o swój cel lub od razu przejść do łóżka. Popatrz pod pryczę i zabierz rysunek, a potem pomów z poborowym, który wyśle Cię do rybiego oka. Pośle Cię on do lokacji, w której możesz dowiedzieć się kolejnych informacji o dezerterze. Udaj się więc do kolejnego znacznika, który znajduje się na wschodzie od kantyny. Na dachu pomów z robotnikiem zapisującym coś w swoim notesie. On powie Ci, gdzie mieszka Andy. Wskocz do mieszkania i rozpocznij przeszukiwanie.

Zbadaj fortepian, a potem dostań się na piętro mieszkania. Zbierz notatkę leżącą na podłodze, przejdź do sypialni i zbierz kolejne rysunki. Możesz je podejrzeć z poziomu przedmiotów kolekcjonerskich z menu. Gdy zainteresujesz się kartą leżącą na łóżku do pokoju wejdzie Clint, którego będziesz musiał zabić. Pokój jest spory, więc wykonuj uniki i kontry, a szybko go pokonasz. Następnie pomów ze Stachem i zajmij się jakąś inną aktywnością. Po jakimś czasie odezwie się do Ciebie Stach z informacją, że możesz już pogadać ze Stevem. Po wejściu do baru znajdziesz go po lewej stronie, opiera się o ścianę. Zgódź się na występ i zarapuj na scenie. Potem wróć do Steve'a, który powie Ci, abyś poszukał Barta w pobliżu starej kawiarni.

Wchodząc frontowym wejściem odbij w prawo, gdzie leży zabity zarażony. Wyjdź z kawiarni i idź po śladach Barta, które doprowadzą Cię do ogromnego budynku. W nim znajdziesz swój cel. Aby się do niego dostać obejdź budowlę - z tyłu znajdziesz na ziemi deskę, od której odbijesz się i złapiesz wystających elementów w budynku. Potem idź po płytkach do góry aż znajdziesz okno na piętrach, które pozwoli Ci wejść do środka. Otwórz drzwi i pomów z Bartem. Zdecyduj się, czy chcesz im pomóc, czy też nie - zaraz pojawią się łowcy nagród, którzy będą chcieli go zabić. Musisz im to uniemożliwić albo pozostawić Barta na pastwę losu.

Wejdź potem do pokoju Andy'ego i pomów z chłopakami raz jeszcze. Teraz możesz już udać się do Meyer i zdać raport, a przy tym zdecydować, czy chcesz dyspozytorce oddać mapę.