Dying Light 2 - Teraz albo nigdy (pułkownik: zaufaj/zabij)
Wybory związane z pułkownikiem renegatów z Dying Light 2.
Ostatnim (nie licząc zakończenia) ważnym wyborem w Dying Light 2 jest to, co zrobisz z pułkownikiem. Jego nastawienie nie różni się w zależności od wcześniej podjętych przez Ciebie decyzji, ale za to opcji dialogowych może być więcej lub mniej. Wszystko zależy od tego, komu zaufałeś w kwestii wieży radiowej VNC, a także jakie nastawienie ma do Ciebie Lawan.




- Jeśli nie zaufałeś Mattowi i dałeś wieżę Frankowi, a następnie uratowałeś byłego nocnego biegacza w trakcie napadu w poprzedniej misji, to będziesz mógł zaufać pułkownikowi. Nikt nie zostanie wtedy ranny, a Ty zbadasz dokumenty Waltza i bez żadnej walki wyjdziesz z fortecy.
- Jeśli nie zaufałeś Mattowi, ale dałeś wieżę Juanowi i uratowałeś Franka, wciąż możesz wyjść z lokacji bez szwanku (dobre zakończenie).
- Jeśli w którymkolwiek schemacie nie uratowałeś Franka, zaufanie pułkownikowi skończy się tym, że Lawan będzie chciała go zabić za wszelką cenę. Kobieta zostanie zatrzymana, ale nic jej się nie stanie.
- Wpuszczenie Stróżów Prawa do lokacji sprawi, że Lawan zostanie ranna, a renegaci będą przez całą misję z Tobą walczyć.