Alan Wake 2 - poradnik. Fabuła, rozdziały, poboczne, znajdźki, walka, podstawy, fabuła, śledztwa, trofea, DLC - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Alan Wake 2

Alan Wake 2 - Kod do sejfu w sklepie z pamiątkami w Watery: jaki jest?

Mateusz Wróbel | 24.10, 18:51

Alan Wake 2 - Kod do sejfu w sklepie z pamiątkami w Watery: jaki jest?

Kod do sejfu w Watery w sklepie z pamiątkami - Alan Wake 2.

Po dotarciu do sklepu z pamiątkami będziesz musiał otworzyć sejf, aby zdobyć klucz do swojej przyczepy.

Kod nawiązuje do słów: tropiciel, czaty, sprzątacz. Jeśli popatrzysz na ściankę po prawej stronie od wejścia, to zauważysz załogę Ilmo.

Alan Wake 2 - Kod do sejfu w sklepie z pamiątkami w Watery: jaki jest?

Przy każdej z nich znajdują się naklejki i ich zawód. Biorąc pod uwagę wyżej wymienione profesje kod to: 146, gdzie jeden odpowiada za Susan, 4 za Joonasa, a 6 za Victora.

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Alan Wake 2 - FABUŁA

Alan Wake 2 - TROFEA

cropper