Alan Wake 2 - Pokój 665: Ed, hol wejściowy, ostatnia scena, Sala Prób, Nawiedzony, Sala balowa
Pokój 665 - Alan Wake 2.
Po zjechaniu windą w dół znajdziesz się blisko recepcji. Zauważysz echo, które uruchomisz z poziomu recepcjonistki za komputerem. Odtwórz scenę o nazwie rytuał przed występem, a potem idź w głąb hotelu - po drodze miniesz po prawej stronie drzwi prowadzące do save roomu.





Kawałek dalej pozbądź się wrogów i idź korytarzem po prawej stronie (w jednym z pokojów, sypialni, znajdziesz sporo zapasów). Następnie aktywujesz nowy rozdział fabularny - ostatnią scenę. Przejdź do tablicy i tutaj również wybierz scenariusz Rytuał przed występem. Przy tekturach zbierz klucz do jednego z pokojów.

Teraz otwórz drzwi i przejdź do pomieszczenia z czerwonym oświetleniem. Przejdź przez łazienkę do kolejnego pomieszczenia - save roomu - które zaprowadzi Cię na kolejne piętro hotelu. Wyjdź na korytarz i zabij wrogów.

Idź przed siebie do kolejnego czerwonego pokoju, a potem idź na główny hol i wejdź do pomieszczenia oznaczonego cyframi "219". Na tyłach zgaś światło i wejdź do nowej sceny w Sali Prób.

Tutaj również wybierz scenariusz dot. rytuału. Dzięki temu odblokujesz echo z kultystami w roli głównej. Po wysłuchaniu rozmowy Eda i Caseya otrzymasz nowy scenariusz - Nawiedzony.

Teraz wejdź do pokoju 206, który znajduje się na południu i łączy się z tym o numerach 205. Na stole znajdziesz klucze, które otwierają drzwi do pokoju numer 209 - jest to pomieszczenie tuż przed salą bankietową. Znajdziesz tam uwięzionego Tima, szeryfa Bright Falls.

Po dyskusji z nim wejdź do sali balowa - po prawej stronie w save roomie znajdziesz klucz do pokoju 101 na parterze, więc zabierz go. Potem w sali odtwórz scenariusz o nazwie Nawiedzony. Stań potem przy scenie i z niej popatrz na ladę, a odtworzysz nowe echo. Mając scenariusz diabła zacznij uciekać przed wrogami do save roomu, który prowadzi też z powrotem na parter.

Mając przy sobie klucz do pokoju nr. 101 otwórz go, a gdy wrócisz na hol, wybierz scenariusz diabła, aby odblokować nowe pomieszczenie, na które prowadzą schody.