Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 2: Gwiazda polarna, siostra Jesse, film, temperatura, magazyn
Odcinek 2 Gwiazda Polarna w Alan Wake 2 Night Springs.
Po scence wcielisz się w siostrę, która szuka swojego brata. Idź przed siebie, otwórz bramkę kodem 238 (świeci przy nim notatka widoczna po lewej stronie od bramy).
Potem zauważysz kilka postaci (cienie) oraz zasoby. Zbierz je i biegnij do oświetlonego miejsca, jakim jest altanka. W środku pomów z szeryfem.
Dzięki temu zdobędziesz latarkę oraz pistolet, co wykorzystasz do walki z wrogami. Tak jak w podstawce, musisz ich rozświetlać, strzelać w czułe punkty, a szybko się ich pozbędziesz.
Idź w kierunku magazynu (kręci się w jego kierunku niebieski obiekt, który łatwo dojrzysz z daleka). Zniszcz wiązki światłem, potem szybko zabij wrogów (nie martw się o amunicję, bo jest jej masa). Potem sprawdź domofon i zacznij szukać nagrania.
Musisz iść do miejsca w parku, gdzie znajduje się czytnik kaset. Widoczny jest on na lewo od altanki, miejsca z szeryfem. Aby jednak znaleźć kasetę, musisz pomówić z samym szeryfem, a potem ruszyć do miejsca z filiżankami.
Diabelski młyn znajduje się na prawo od magazynu. Omiń budynek z prawej strony, potem odbij w prawo i po schodach dotrzesz do karuzeli. Aktywuj ją przyciskiem i wyłącz, gdy filiżanka numer 4 będzie na dole.
Potem przejdź do wspomnianego wyżej miejsca z kasetą, obejrzyj je, a dowiesz się, że słowo to Truth (prawda). Wróć do magazynu, a potem dowiesz się, że musisz odwiedzić jeszcze palarnię. Ta znajduje się blisko huśtawek, przy miejscu, w którym wchodziłaś na teren parku.
Podejdź do destylarni i przeczytaj notatki - dowiesz się, że temperatura jest wyższa od sumy naszego trójkąta. Trójką na obrazie ma 180 stopni. Łącząc tę wskazówkę z innymi, dowiesz się, że kod do destylarni to 500 odjąć 13, a więc 487.
Teraz pozostaje ci już wyłącznie skosztować kawy, która znajduje się w pomieszczeniu przed filiżankami. Wybij wrogów, wejdź do środka, a po wypiciu kawy wróć do domofonu, po drodze rozmawiając z szeryfem. Potem złóż broń i wejdź do środka.
Tam będziesz musiał unikać maskotki. Nie używaj światła, a dodatkowo idź od razu w prawo, gdzie przy skrzynce dojrzysz klucz do warsztatu.
Zabierz go i otwórz drzwi, po czym znajdziesz szeryfa oraz właz prowadzący niżej. Po przejściu przez drzwi zakończysz ten odcinek.