Alan Wake 2 - poradnik. Fabuła, rozdziały, poboczne, znajdźki, walka, podstawy, fabuła, śledztwa, trofea, DLC - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Alan Wake 2

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

Mateusz Wróbel | 24.10, 18:51

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

Wróć do domu - Alan Wake 2.

Gdy wcielisz się w Sagę w biurze, to podejdź do tablicy dochodzeniowej, radia, telewizora czy drzwi. Okaże się, że nie możesz opuścić miejsca umysłu - gdy zdobędziesz wskazówkę, wróć pod tablicę i zacznij tworzyć nową sprawę.

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

Potem zacznij profilowanie Innej Sagi. Gdy wysłuchasz 3 kwestie dialogowe, to wróć pod tablicę i znowu połóż na niej wskazówki. Gdy znajdziesz informacje o "Logan nie żyje", kładź je ciągle przy notatce "Logan umarła przez Ciebie".

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

Gdy fotografia zacznie się ściemniać, to spróbuj sprofilować Caseya. Potem wróć do biura i sprawdź: telewizor, opatrunki przy drzwiach wyjściowych, jelenia, dokumenty blisko radia. Finalnie wróć do tablicy, ułóż kilka wskazówek i znowu chodź po biurze, aby zdobywać nowe wskazówki.

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

Koniec końców odblokujesz nowe profilowanie i kolejne wskazówki w biurze. Gdy zgaśnie światło, to weź latarkę z biurka i niszcz węzły mroku, za którymi kryją się kluczowe wskazówki. Gdy je umieścisz na tablicy, to będziesz w stanie w siebie uwierzyć i wyjść z Umysłu. Wykonaj profilowanie Innej Sagi, po czym przejdź przez drzwi do świata rzeczywistego.

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

W nim podejdź do budki telefonicznej (jak w rozdziałach z Alanem), a potem wróć pod posąg i sprawdź pudełko na buty. Wcześniej możesz odbić w lewo i pomówić jeszcze z szeryfem Timem. Dowiesz się, że za wszystko odpowiada Warlin Door, więc sprofiluj go po zabraniu kartki i rusz do drzwi, przez które przeszedł.

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

Musisz wrócić do centrum lokacji i dostać się do oświetlonych drzwi (jak na powyższym obrazku). Potem na stacji przejdź przez bramki. Gdy wyjdziesz na ulice, to rusz do pudełka, zabierz pstrykacz i świetlisty pocisk, po czym wróć do stacji metra (do Parlament Tower nie dasz rady wejść).

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

W poprzedniej lokacji, na placu, gdzie był Tim, zadzwoni telefon, więc odbierz go, a potem przejdź do profilowania, aby spróbować się skontaktować z Alanem. Dowiesz się, że zakończenie nie jest gotowe - ostatnim krokiem będzie przejście na plac, na którym obecnie się znajdujesz i przejście do Kolizji.

Alan Wake 2 - Wróć do domu: biuro, Inna Saga, wskazówki, Warlin Door, finał, koniec gry

W tym miejscu wejdź do fontanny, aby uruchomić ostatnie sceny w grze. Saga i Alan będą pracować nad zakończeniem książki.

Po finałowych scenach ukończysz grę Alan Wake 2!

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Alan Wake 2 - FABUŁA

Alan Wake 2 - TROFEA

cropper