Alan Wake 2 - Miejscowa: osiedle przyczep, Mulligan i Thornton, warsztat, piwnica, rytuał, parada, 4 elementy
Miejscowa - Alan Wake 2.
Po zebraniu klucza do przyczepy w sklepie z pamiątkami wyjdź z parku rozrywki. Na szosie idź kawałek w prawo, potem odbij w lewo i wejdź na osiedle przyczep, korzystając ze zdobytego klucza.
Na miejscu spotkasz dwóch miejscowych motocyklistów, a także swoją naczepę - w środku sprawdź stół, na którym leżą listy zaadresowane do Sagi, a potem pocztówkę. Przejdź też do pokoju Logan - tutaj znajdziesz 3 wskazówki, w tym książkę, plakat i wyróżnienie.
Ważne jest też sprawdzenie zdjęcia na biurku - dowiesz się, że krewni Sagi kolegują się z kultem. Po drastycznej scenie na osiedlu pojawi się pomocnik szeryfa, Mulligan. Jak się okaże, będziesz musiał za nim podążać. Zrób to od razu lub dopiero wtedy, gdy sprawdzisz resztę miejsc w tej lokacji.
Rusz do warsztatu rycerzy na północ od osiedla. Wejdź do warsztatu, a w pomieszczeniu kontrolnym zauważysz drzwi z kłódką. Stań między drewnianymi obiektami i filiżanką w taki sposób, jak na zdjęciu i odczytaj symbole, które potem przełóż na kłódkę - zaczynając od tego na pudełku, a kończąc na tym z filiżanki.
Po wejściu do środka zbadaj obowiązkowo tablice, na której naniesiono lokalizacje ze skrzyniami kultu, bezpiecznik ze stołu, a potem zejdź do piwnicy włazem po prawej stronie. Przy ołtarzu okaże się, że Pstrykacz został zabrany przez funkcjonariuszy.
Wyjdź na zewnątrz - w warsztacie spotkasz opętanego z ciężką bronią. Poczęstuj go światłem, zniszcz jego serce, a potem strzel mu kilka razy w głowę, a padnie. Teraz przy wyjściu zniszcz 2 słupy mroku, aby wyjść z obiektu. Sprawdź wskazówki po lewej stronie, a potem przeczytaj kartkę na stole na wprost od wyjścia z warsztatu.
Zauważysz, że musisz zebrać 4 elementy, aby rozpocząć paradę. Sprawdź je na tablicy dochodzenia (w sprawie Na tropach sekty), a potem zacznij ich szukać. Pierwszy z nich znajduje się na karuzeli po prawej stronie. Aby ją uruchomić, włóż zebrany z warsztatu (z save roomu) bezpiecznik. Potem uruchom kolejkę i zatrzymaj ją tak, aby móc wejść pod obiekt. Potem przeczołgaj się pod deskami.
Finalnie dotrzesz do układu sterujący, który możesz zabrać ze sobą. Teraz wyjdź boczną ścieżką (korzystając z drugiego tunelu za Tobą po prawej stronie). Potem podejdź do studni naprzeciwko warsztatu - jeszcze na terenie parku rozrywki. Tutaj znajdziesz maskę, którą musisz zebrać - o ile wykonałeś cele na tablicy dochodzeniowej w sprawie Na tropach sekty.
Zanieś ją na platformę i połóż ją na głowie zabójcy. Teraz idź do sklepu z pamiątkami, gdzie wcześniej musiałeś zgadnąć kod do sejfu, bazując na tablicy pracowników. Na stole, a dokładniej na pudełku znajdziesz nóż puuko.
Teraz idź jeszcze na wystawy. Między stoiskami z różnymi mini-grami znajdziesz pana Drippy'ego. Podejdź za niego, a zauważysz, że przyklejono mu na plecach kasetę.
Zabierz ją i z tymi 3 przedmiotami wróć teraz do miejsca, gdzie przeprowadzany jest rytuał. Kasteę włóż do odtwarzacza wewnątrz małej studni.
Nóż umieść w ręce gościa z maską, a układ sterujący włóż do panelu na prawo od miejsca wystawy. Gdy to uczynisz, aktywujesz scenkę, która pozwoli Ci dostać się do następnego miejsca Kolizji - tym razem w Watery.