Alan Wake 2 - Old Gods: Piwnica, generator, prąd, Cynthia, Kolizja w stawie, nożyce do prętów
Old Gods - Alan Wake 2.
Po wejściu na 3 piętro i sprawdzeniu pokoju Cynthii będziesz musiał wyjść na zewnątrz posiadłości.
Po przejściu przez ogród odbij w lewo. Potem przy lampie znowu idź w lewo, a dotrzesz do piwnicy. Idź cały czas przed siebie, a po minięciu save rooma odbij w prawo, przechodząc pod deską.
W nowym pomieszczeniu idź w lewo, a dotrzesz do kanału, do którego właz jest otwarty. Przejdź do wcześniej niedostępnego miejsca - znajdziesz tutaj skrzynię, którą otworzysz za pomocą kodu 273 (jest on podany na tablicy w kolejnej sekcji pomieszczenia).
Zabierz z pudełka bezpiecznik i włóż go do skrzynki elektrycznej w save roomie. Teraz wróć do budynku i rusz na drugie piętro - do pokoju Cynthii. Po wejściu do środka rusz do łazienki i zabierz z wanny płytę, której brakowało w muzeum Old Gods.
Teraz wróć do ogrodu - przed wejściem włóż płytę do szafy grającej i wejdź jak najszybciej do kolizji w stawie, aby uniknąć walki z wrogami. W miejscu kolizji idź calutki czas przed siebie - gdy znajdziesz opętanego, to zabij go i podejdź do generatora, aby przywrócić prąd.
Gdy to uczynisz, to podejdź do przełącznika na ścianie w poprzedniej sekcji pomieszczenia. Potem przejdź przez drzwi z krat i znowu biegnij przez (tym razem znany już) korytarz ciągle przed siebie. Potem wejdź do korytarza numer 3. Przy ślepym zaułku odwróć się za siebie i wejdź do nowej lokacji.
Nie chodź teraz między korytarzami w obiektach 4 oraz 5, a zamiast tego odbij w korytarz w prawo (jeśli wyjdziesz z "5"), a finalnie trafisz na schody prowadzące do zamkniętej na klucz szafki. Aby ją otworzyć, przejdź do dźwigni w sąsiednim pokoju, a potem przeszukaj półki.
W tej biurowej znajdziesz klucz - wróć do poprzedniej lokacji i wyłącz światło, a potem zabierz nożyce do prętów. Z nimi wróć do poprzedniej lokacji, zabij opętanego, a potem otwórz nożycami bramkę po prawej stronie od wejścia - dzięki temu zejdziesz niżej.
W kolejnej części pętli dotrzesz do Cynthii oraz Tora. Okaże się, że ta pierwsza zabrała dziadka Sagi pod wodę. Obejdź cały zalany teren, a na końcu wejdź na kraty i zeskocz do wody za ścianą. Musisz wskakiwać co chwilę na podwyższenia, aby nie zostać wciągniętym przez Cynthię do wody.
Biegnij w lewą stronę - gdy po lewej stronie wody nie będzie miejsca na wejście do góry, wskakuj w prawo. Finalnie znajdziesz generator, który po uruchomieniu przywróci zasilanie w obiekcie. Teraz wróć do środka, aktywuj maszynę w centrum pomieszczenia.
Gdy to uczynisz, obejdź obiekt i zejdź po schodach na jeszcze niższy poziom. Poświęć chwilę na odnalezienie skrzynek z amunicją, po czym rozpocznij walkę z kobietą - Cynthią. Gdy wróg będzie unosił się w powietrzu, to ostrzeliwuj go w głowę i biegnij w lewo lub prawo, gdy zacznie puszczać w Twoim kierunku kulę Mroku, która będzie Cię dezorientować.
Potem gdy Cynthia będzie biegać za Tobą najlepiej użyć pistoletu lub strzelby, aby ją dobić. Po walce pomówisz z uratowanym Torem, co też zakończy ten rozdział gry. Teraz musisz ruszyć do biura szeryfa w Bright Falls.