Alan Wake 2 - poradnik. Fabuła, rozdziały, poboczne, znajdźki, walka, podstawy, fabuła, śledztwa, trofea, DLC - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Alan Wake 2

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Mateusz Wróbel | 24.10, 18:51

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Skrytki kultu w Bright Falls - Alan Wake 2.

Skrytki kultu to pojemniki, które po otwarciu zapewniają sporo fantów - w tym przede wszystkim amunicję do broni. Poniżej wyjaśniamy, jak je otworzyć.

#1 Skrytka kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Ta skrytka znajduje się obok budynku Palace Lodge - za białym VAN-em. Podejdź do niej, a potem wciśnij pokazaną kombinację przycisków (górny środkowy, dolny lewy, środkowy prawy), aby ją otworzyć.

#2 Skrytka kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Tuż obok pierwszego punktu kontrolnego przed domem opieki odbij w prawo na ścieżkę, a za skałą znajdziesz skrytkę.

  • Górny prawy;
  • Górny lewy;
  • Dolny środkowy;
  • Środkowy prawy;
  • Dolny prawy;
  • Górny środkowy.

#3 Skrytka Kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Na południe od punktu kontrolnego znajdziesz w lesie porzucony samochód, a na pace - skrzynię. Po rozwiązaniu zagadki z kołami okaże się, że w fabryce jest 177 samochodów. Taki też jest kod.

#4 Skrytka Kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Po znalezieniu tej skrytki odwróć się za siebie i nie idź za żółtymi strzałkami na drzewach, a zamiast tego poszukaj przy płocie z widokiem na krajobraz strzałki na szarej tabliczce, która jest skierowana w dół. Blisko niej znajdziesz klucz.

#5 Skrytka Kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Tym razem idź za żółtymi strzałkami, a poznasz kod. Pierwszy symbol to dwa trójkąty złączone, lecz odwrócone w lewo i prawo, drugi symbol to dwa trójkąty nadchodzące na siebie i zwrócone w dół, a trzeci symbol to klepsydra.

#6 Skrytka Kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Przy tej skrytce musisz udać się na północną część domu w leśniczówce. Gdy obejdziesz chatkę od bocznego wejścia, to po prawej stronie od drewnianych schodów znajdziesz klucz na ziemi - leży przy murku.

#7 Skrytka Kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Po zdobyciu nożyc do prętu wróć do Bright Falls i przejdź na molo na południe od Harbor Street. W małym budynku znajdziesz skrytkę, a aby poznać kod, musisz popatrzeć na paliki wbite wokół portu (ostatni znajduje się przy rybaku na końcu kładki). Kod to: 697.

#8 Skrytka Kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Otwórz bramkę za restauracją za pomocą nożyc. Musisz zwiedzić Bright Falls w poszukiwaniu kodu (przy antenie czy parku). Brzmi on następujący: pierwszy symbol to dwa trójkąty sąsiadujące ze sobą i skierowane w górę, trójkąty idące w lewo lub prawo przypominające romb oraz dwa trójkąty nachodzące na siebie i idące ku górze.

#9 Skrytka kultu

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls

W biurze szeryfa, gdy będziesz w rozdziale Zgrzyt, wejdź do magazynu dowodów i przetnij łańcuch nożycami do prętów. Na końcu pomieszczenia znajdziesz skrytkę, którą otworzysz kodem: 146.

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Alan Wake 2 - FABUŁA

Alan Wake 2 - TROFEA

cropper