Alan Wake 2 - Skrytki kultu (kody, kłódki i klucze) w Bright Falls
Skrytki kultu w Bright Falls - Alan Wake 2.
Skrytki kultu to pojemniki, które po otwarciu zapewniają sporo fantów - w tym przede wszystkim amunicję do broni. Poniżej wyjaśniamy, jak je otworzyć.
#1 Skrytka kultu
Ta skrytka znajduje się obok budynku Palace Lodge - za białym VAN-em. Podejdź do niej, a potem wciśnij pokazaną kombinację przycisków (górny środkowy, dolny lewy, środkowy prawy), aby ją otworzyć.
#2 Skrytka kultu
Tuż obok pierwszego punktu kontrolnego przed domem opieki odbij w prawo na ścieżkę, a za skałą znajdziesz skrytkę.
- Górny prawy;
- Górny lewy;
- Dolny środkowy;
- Środkowy prawy;
- Dolny prawy;
- Górny środkowy.
#3 Skrytka Kultu
Na południe od punktu kontrolnego znajdziesz w lesie porzucony samochód, a na pace - skrzynię. Po rozwiązaniu zagadki z kołami okaże się, że w fabryce jest 177 samochodów. Taki też jest kod.
#4 Skrytka Kultu
Po znalezieniu tej skrytki odwróć się za siebie i nie idź za żółtymi strzałkami na drzewach, a zamiast tego poszukaj przy płocie z widokiem na krajobraz strzałki na szarej tabliczce, która jest skierowana w dół. Blisko niej znajdziesz klucz.
#5 Skrytka Kultu
Tym razem idź za żółtymi strzałkami, a poznasz kod. Pierwszy symbol to dwa trójkąty złączone, lecz odwrócone w lewo i prawo, drugi symbol to dwa trójkąty nadchodzące na siebie i zwrócone w dół, a trzeci symbol to klepsydra.
#6 Skrytka Kultu
Przy tej skrytce musisz udać się na północną część domu w leśniczówce. Gdy obejdziesz chatkę od bocznego wejścia, to po prawej stronie od drewnianych schodów znajdziesz klucz na ziemi - leży przy murku.
#7 Skrytka Kultu
Po zdobyciu nożyc do prętu wróć do Bright Falls i przejdź na molo na południe od Harbor Street. W małym budynku znajdziesz skrytkę, a aby poznać kod, musisz popatrzeć na paliki wbite wokół portu (ostatni znajduje się przy rybaku na końcu kładki). Kod to: 697.
#8 Skrytka Kultu
Otwórz bramkę za restauracją za pomocą nożyc. Musisz zwiedzić Bright Falls w poszukiwaniu kodu (przy antenie czy parku). Brzmi on następujący: pierwszy symbol to dwa trójkąty sąsiadujące ze sobą i skierowane w górę, trójkąty idące w lewo lub prawo przypominające romb oraz dwa trójkąty nachodzące na siebie i idące ku górze.
#9 Skrytka kultu
W biurze szeryfa, gdy będziesz w rozdziale Zgrzyt, wejdź do magazynu dowodów i przetnij łańcuch nożycami do prętów. Na końcu pomieszczenia znajdziesz skrytkę, którą otworzysz kodem: 146.