Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor
Odcinek 3 Łamiący Linię Czasu w Alan Wake 2 Night Springs.
Po filmiku przerywnikowym wcielisz się w szeryfa, który pomówi z dyrektorem - Alexem. Następnie idź do swojego pokoju, przechodząc do oświetlonego korytarza.
Tam zauważysz scenariusz do filmu oraz ciało aktora, które musisz zbadać. Po tym pomówisz z Jesse i przeniesiesz się do lasu. Idź po deskach przed siebie, a przy rozwidleniu idź do chatki w lewo.
Tam zauważysz, że telewizor potrzebuje wiązkę energii. Nie masz jej, więc wróć na ścieżkę i idź w lewo od schodów, schodząc do rzeczki.
Droga ta prowadzi do przedmiotu, z którego wyssiesz energię. Gdy to zrobisz, zacznij wracać do telewizora. Skorzystaj z niego, gdy go uruchomisz, a przeniesiesz się do hotelu.
Odbij w prawo po zabiciu wroga (musisz iść za wskazówką, która pokazuje godzinę 12). Potem rusz przez drzwi, które wskazują godzinę 21, aby zdobyć węzeł energetyczny.
Z nim wróć przez drzwi o godzinie 12 i skorzystaj z telewizora, dzięki czemu ruszysz do komiksu - po rozmowach wystarczy, że wyeliminujesz wrogów w mini-grze. Podchodź do nich, wciskaj R2, a użyjesz latarki i oddasz strzał.
Po tym zbierz energię z kwadratu i dostarcz ją do telewizora, dzięki któremu uciekniesz z tej rzeczywistości. W tej ostatniej idź przed siebie i zabij wrogów przed zebraniem wiązki.
Potem idź za kwadratem przed siebie w kierunku świecącego się telewizora (kieruj się po prostu przed siebie). Finalnie dotrzesz do TV i przeniesiesz się jeszcze do samego scenariusza, co też kończy ten odcinek.