Alan Wake 2 - poradnik. Fabuła, rozdziały, poboczne, znajdźki, walka, podstawy, fabuła, śledztwa, trofea, DLC - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Alan Wake 2

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Mateusz Wróbel | 24.10, 18:51

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Odcinek 3 Łamiący Linię Czasu w Alan Wake 2 Night Springs.

Po filmiku przerywnikowym wcielisz się w szeryfa, który pomówi z dyrektorem - Alexem. Następnie idź do swojego pokoju, przechodząc do oświetlonego korytarza.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Tam zauważysz scenariusz do filmu oraz ciało aktora, które musisz zbadać. Po tym pomówisz z Jesse i przeniesiesz się do lasu. Idź po deskach przed siebie, a przy rozwidleniu idź do chatki w lewo.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Tam zauważysz, że telewizor potrzebuje wiązkę energii. Nie masz jej, więc wróć na ścieżkę i idź w lewo od schodów, schodząc do rzeczki.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Droga ta prowadzi do przedmiotu, z którego wyssiesz energię. Gdy to zrobisz, zacznij wracać do telewizora. Skorzystaj z niego, gdy go uruchomisz, a przeniesiesz się do hotelu.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Odbij w prawo po zabiciu wroga (musisz iść za wskazówką, która pokazuje godzinę 12). Potem rusz przez drzwi, które wskazują godzinę 21, aby zdobyć węzeł energetyczny.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Z nim wróć przez drzwi o godzinie 12 i skorzystaj z telewizora, dzięki czemu ruszysz do komiksu - po rozmowach wystarczy, że wyeliminujesz wrogów w mini-grze. Podchodź do nich, wciskaj R2, a użyjesz latarki i oddasz strzał.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Po tym zbierz energię z kwadratu i dostarcz ją do telewizora, dzięki któremu uciekniesz z tej rzeczywistości. W tej ostatniej idź przed siebie i zabij wrogów przed zebraniem wiązki.

Alan Wake 2 Night Springs - Odcinek 3: Łamiący linię czasu, szeryf, multiwersum, telewizor

Potem idź za kwadratem przed siebie w kierunku świecącego się telewizora (kieruj się po prostu przed siebie). Finalnie dotrzesz do TV i przeniesiesz się jeszcze do samego scenariusza, co też kończy ten odcinek.

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Alan Wake 2 - FABUŁA

Alan Wake 2 - TROFEA

cropper