Alan Wake 2 - Pośpiewamy: program, piosenka, rakietnica, musical
Pośpiewamy - Alan Wake 2.
Po przełączeniu się w save roomie na Alana Wake'a rozpoczniesz ten rozdział. Wysłuchaj rozmowy i potem podejdź pod TV, aby znowu dołączyć do programu. Po scence znajdziesz się w miejscu pełnym wstawek filmowych.





Oglądaj je, a potem idź przed siebie, wejdź po schodach do góry i wciśnij przycisk na drewnianym elemencie, aby opuścić zasłonę za łóżkiem. Potem kieruj się za strzałkami wygrawerowanymi na podłodze - jeśli slogan blokuje ci przejście, to po prostu poczekaj, aż skończy się zwrotka.

Finalnie dotrzesz do telewizora, z którym wejście w interakcję jest równe przejściu do restauracji. Zabierz lampkę i wdrap się po drabinie na górę obiektu. Potem użyj lampy, aby zmienić otoczenie i zejdź w dół. Kawałek dalej znajdziesz latarkę i naboje do pistoletu.

W kolejnym pomieszczeniu musisz podążać za podświetlonymi znakami wskazującymi drogę - idź w kierunku strzałki, a lokacja będzie się zmieniać. Finalnie dotrzesz do koszy na śmieci i latarni, z której zaciągniesz światło i potem umieścisz je na pojeździe samochodu.

Po tym skorzystaj z telewizora i przeniesiesz się na prom, którym dotarłeś w AW1 do Bright Falls. Następnie na kolejnej arenie wybij wrogów - rakietnicę używaj wtedy, gdy oponenci są blisko siebie, aby za jednym zamachem wyeliminować np. dwójkę oponentów.

Wrogów będzie sporo, ale zapasów po drodze równie dużo. Finalnie dotrzesz do mostku na wyspę - za Tobą będzie masa wrogów, więc poczęstuj ich z rakietnicy, a resztę dobij rewolwerem. Potem skorzystaj z kolejnego TV, a wrócisz do rzeczywistości.

Przejdź przez drzwi na wprost Ciebie, potem użyj echa (wizji), patrząc z prawej w lewo, a zjedziesz w dół. Skorzystaj z drabiny i potem dotrzyj do tablicy dochodzenia - wejdź na śledztwo "Musical" i zakończ pieśń. Potem sprawdź telewizor, po czym znowu znajdziesz się w hali.
Miń Ahtiego blisko krzeseł i idź do wyjścia, a zakończysz tym samym ten rozdział gry. Opuść teraz studio, a na ulicy odbij w prawo, aby dotrzeć do budki i odebrać telefon.