Alan Wake 2 - poradnik. Fabuła, rozdziały, poboczne, znajdźki, walka, podstawy, fabuła, śledztwa, trofea, DLC - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Alan Wake 2

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Mateusz Wróbel | 24.10, 18:51

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Miejscowa - Alan Wake 2.

Po dotarciu do regionu Watery podejdź do mężczyzny, który stoi przy przyczepie. Od niego dowiesz się, że musisz porozmawiać z Ilmo stacjonującym na moście na zachodzie. Po drodze wejdź jeszcze do kantyny i zabierz mapę wiszącą na ścianie po prawej stronie od wejścia.

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Następnie spotkaj się z Ilmo i zapytaj go o przyczepę. Pomów też na temat innych kwestii, a następnie przejdź do profilowania, aby przejrzeć dwójkę braci Koskela. Po tym wróć do nich i pomów raz jeszcze o przyczepie, dzięki czemu dowiesz się, gdzie znajdują się klucze.

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Teraz idź ścieżką za Ilmo do sklepu z pamiątkami. Na drodze spotkasz opętanego z siekierą - potraktuj go światłem, a potem dobij jego oraz sobowtóra, chowając się za drzewami i unikając rzucanych w Ciebie przedmiotów. Potem idź przed siebie (blisko chatki znajdziesz skrytkę kultu - kod to 527 - a w środku kuszę).

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Potem na skrzyżowaniu po minięciu chatki odbij w lewo. Zabij przy balustradzie wroga (strzał w głowę z kuszy od razu go wybije) i schodź w dół. Zeskocz z drewnianej kładki, potem przejdź blisko jeziora, a znajdziesz się w sklepie z pamiątkami. Okaże się, że nie wejdziesz do środka dopóki nie znajdziesz klucza oraz śrubokręta.

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Ten drugi przedmiot będzie istotniejszy. Aby go odnaleźć, przejdź przez miejsce z wystawami, a potem wejdź na karuzelę - jeden wróg znajduje się w filiżance na środku i strzelaj do niego, gdy opadnie, a drugi chodzi między obiektami na karuzeli - jego potraktuj światłem, nim zaczniesz go wybijać.

Alan Wake 2 - Miejscowa: Watery, Ilmo, Opętany z siekierą, sklep z pamiątkami, Coffee World, śrubokręt

Po wszystkim zabierz ze skrzynki elektrycznej śrubokręt. Wróć z nim do sklepu z pamiątkami - wrogów możesz ominąć, wybierając ścieżki, na których nie stacjonują oponenci. Po wejściu do środka musisz otworzyć sejf pod ladą. Kod nawiązuje do słów: tropiciel, czaty, sprzątacz. Jeśli popatrzysz na ściankę po prawej stronie od wejścia, to zauważysz załogę Ilmo.

Alan Wake 2 - Kod do sejfu w sklepie z pamiątkami w Watery: jaki jest?
 

Przy każdej z nich znajdują się naklejki i ich zawód. Biorąc pod uwagę wyżej wymienione profesje kod to: 146, gdzie jeden odpowiada za Susan, 4 za Joonasa, a 6 za Victora. Potem zbierz klucz i rusz na południe.

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Alan Wake 2 - FABUŁA

Alan Wake 2 - TROFEA

cropper