Alan Wake 2 - poradnik. Fabuła, rozdziały, poboczne, znajdźki, walka, podstawy, fabuła, śledztwa, trofea, DLC - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Alan Wake 2

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Mateusz Wróbel | 24.10, 18:51

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Lake House - Alan Wake 2.

Po przejściu na jeszcze niższe poziomy i rozmowie z malowidłem wejdziesz do biur laboratoryjnych. Po zejściu po schodach znajdziesz się w archiwach.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Gdy zaczniesz przez nie przechodzić, zauważysz plamy farby na ścianie - strzel w nią, aby zabić wroga i nie stracić HP. Następnie znajdziesz jeszcze jednego oponenta wychodzącego ze ścian.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Kawałek dalej znajdziesz zwykłych wrogów, których musisz poczęstować światłem, a potem zwykłym śrutem. Idź dalej przez "labirynt", a finalnie dotrzesz do jeszcze jednego wroga ze ściany.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Po tym dotrzesz do biura, gdzie znajdziesz komputer - odblokujesz go dzięki kodzie 685298, które jest napisane na kartce po prawej stronie monitora. Teraz wystarczy przejść za tylnej drzwi i biec przed siebie.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Dotrzesz do pętli, która szybko się kończy. Musisz dostać się do przełącznika przed biurem, dzięki czemu zgasisz światło i przejdziesz raz jeszcze do biura - w środku zauważysz sznurek, za który musisz pociągnąć.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Gdy zrobisz to trzy razy, to przeniesiesz się do motelu Oceanview (miejsca z Control), gdzie krzyżują się rzeczywistości. Idź przed siebie, a zauważysz obiekt testowy P6.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Pomów z nim, a po powrocie do rzeczywistości idź do windy i rusz na piętro -5, gdzie zmierzysz się z finałowym bossem dodatku Lake House.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Jest nim Diana. Używaj na niej granatów i flar, aby ją oszałamiać, a potem atakować bronią - pistoletem lub strzelbą. Gdy Diana chce uderzyć w ziemię, strzel do niej i przerwij jej atak, którego nie możesz uniknąć.

Rakietnicę zostaw na etapy, gdy oponentka ucieknie z areny (nie marnuj wtedy na nią amunicji), a skupiaj się na eliminacji ogromnych wrogów i unikaniu kamieni, którymi rzuca w Twoją stronę Diana.

Alan Wake 2 - Lake House: piętro -4 i -5, biuro laboratoryjne, archiwa, motel Oceanview, zakończenie

Po tym oponentka wróci na arenę, więc użyj na niej latarki czy innego gadżetu i znowu okładaj ją śrutem. Po wygranej walce pociągnij za dźwignię i zamknij szczelinę.

Gratulacje, ukończyłeś dodatek Lake House do Alan Wake 2!

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Alan Wake 2 - FABUŁA

Alan Wake 2 - TROFEA

cropper