Alan Wake 2 - Pokój 665: kulminacja, muza, pokój 108, wanna, płyta
Pokój 665 - Alan Wake 2.
Po powrocie do holu i wybraniu scenariusza diabła idź po schodach do góry. Na trzecim piętrze znajdziesz miejsce dla echa, które warto wysłuchać.





Potem wejdź jeszcze wyżej. Na końcu szóstego piętra dotrzesz do miejsca zbrodni - skorzystaj z drzwi, aby wysłuchać kolejnego echo, po czym zacznij uciekać przeciwnikowi - Duchowi Mroku. Gdy będziesz biegł jednym z korytarzy, a wróg pojawi się przed Tobą, odwróć się za siebie, a potem odbij w lewo lub prawo, aby przejść na drugą stronę korytarzy.

Potem biegnij dalej w kierunku wyjścia - po dotarciu do save roomu będziesz mógł odetchnąć. Potem przejdź przez hol i odbij w prawo na kolejny korytarz na parterze - w miejscu przed występem "Ostatnia scena" użyj scenariusza kulminacja, a potem wejdź do pokoju nr. 108.

W wannie na końcu pokoju - w łazience - znajdziesz kobietę, a pod nią płytę, którą musisz zabrać. Nie będzie to możliwe, więc po prostu zakończysz rozdział. Teraz wróć na hol, wyjdź na ulicę i znowu rusz do apartamentowca - do swojego mieszkania - aby poszukać Alice.