Alan Wake 2 - Miejsce umysłu: tablica dochodzeniowa, wskazówki, sprawy, ulepszanie broni
Miejsce umysłu - Alan Wake 2.
W Alan Wake 2 znajdziemy miejsce umysłu, które pozwala głównej śledczej - Saga Anderson - łączyć fakty lub odpoczywać.
Przejdziemy do tego miejsca, wciskając prawą część touchpada - w przypadku kontrolerów PlayStation. Następnie możemy zainteresować się sprawdzeniem mapy, ulepszeniem broni za materiały zdobywane w pudełkach śniadaniowych, czy przejść do tablicy dochodzeniowej.
Ten ostatni element jest najciekawszy, ponieważ to tutaj możemy sprawdzać wszelkie informacje dotyczące bieżących śledztw. Podczas zdobywania ważnych wskazówek w czasie gry poszczególne kartki ze szczegółami znajdziemy w dolnej części ekranu. Jeśli je wyciągniemy, to będziemy mogli je przyczepić do poszczególnych kartek - nie da się tutaj pomylić, ponieważ w przypadku położenia wskazówki przy błędnej tezie, Saga odezwie się, że coś tutaj nie pasuje.
Wskazówki dzielą się na różne typy - niektóre możemy wykorzystać w wyznaczonych sprawach (między nimi przełączymy się, gdy wybierzemy inne śledztwo z tablicy dochodzeniowej - możliwe jest to po wciśnięciu kwadratu na PlayStation, co sprawi, że Saga wysunie z szafki pozostałe teczki), a niektóre będą miały spore znaczenie w późniejszej części gry.
Co warto zaznaczyć, jeśli nie chcesz klikać przez kolejne sprawy manualnie, wystarczy na nie najechać kursorem i przeczytać po prawej stronie ekranu, czy posiadasz jakieś nowe wskazówki dot. tychże śledztw.
Warto zaznaczyć, że Alan Wake posiada podobne miejsce - jest to biuro pisarza.