Final Fantasy VII Rebirth - Build Cait Sith: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności
Najlepszy build dla Reda XIII - Final Fantasy VII Rebirth.
Cait Sith to jeden z siedmiu głównych bohaterów w grze Final Fantasy VII Rebirth. Poniżej opisujemy najlepszy dla niego build (w który warto iść przez całą grę), uwzględniając przy tym najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells) czy zdolności (Folios) odblokowywane w ramach zdobywania doświadczenia w formule Party Level.
Cait Sith na ogół ma bardzo niskie statystyki obrażeń w walce w zwarciu czy z użyciem magii, lecz wyróżnia go bardzo wysoki współczynnik szczęścia, a więc ewentualnych ciosów krytycznych. Jeśli lubisz ryzykować i bawić się Mooglem, to dobrze odnajdziesz się podczas rozgrywki tą postacią.
Materie i zaklęcia (Spells) dla Cait Sith
Uwaga! Podajemy tutaj materie specjalne pasujące pod poszczególnego bohatera, a nie te związane z lodem, ogniem, zatruciem. Te materia wkładaj w sloty wedle własnego uznania!
- Luck Up Materia - zwiększa jeszcze bardziej możliwość zadania krytycznych obrażeń podczas walki. Najlepsza materia pod tego bohatera.
- Steal Materia - pozwala zabierać przedmioty trzymane przez wroga, takie jak mikstury czy surowce.
- Morph Materia - pozwala zamieniać mniejszych przeciwników w surowce i tym samym kończyć walkę.
Wyposażenie (bronie) dla Cait Sith
Iron Megaphone (Fortune Telling)
Umożliwia zadanie dodatkowych obrażeń wrogowi jednym z dostępnych finiszerów. Broń możesz kupić u handlarzy.
Resounding megaphone (Moogle Mine)
Ta broń rozrzuca miny na całej arenie i jeśli wejdzie na nie oponent, to otrzyma obrażenia i sporo punktów do oszołomienia. Podobnie jak poprzedni megafon, ten też nabędziemy u handlarzy, lecz dopiero od 10 rozdziału gry.
Zdolności (Folios i Party Level) dla Cait Sith
- Magic Megaphone - Synergy Ability wykonywane razem z Cloudem, Tifą lub Yuffie;
- SOLDIER Moogle Class - Synergy Ability wykonywane razem z Cloudem;
- Moogle Sentinel - Stat Boost zmniejszający przyjmowane obrażenia o 15%, gdy ujeżdżamy Moogle'a;
- Mayhem-Go-Round - Synergy Ability z Barretem, które bardzo szybko napełnia pasek Limitu;
- Moogle Vanguard - Stat Boost zwiększający obrażenia z Moogle o 5%;
- Lucky Jockey - Stat Boost zwiększający szczęście o 100 punktów, gdy jeździmy na Moogle'u.
Poprzednia
FINAL FANTASY VII REBIRTH - BUILDY POSTACIFinal Fantasy VII Rebirth - Build Yuffie: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności
Następna
FINAL FANTASY VII REBIRTH - SOLUCJAFinal Fantasy VII Rebirth - Rozdział 1: Fall of a Hero: Nibelheim, Screamer, Zu, Materia Guardian, Mako