Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 13: Where Angels Fear to Tread: Tseng, Próby, Sephiroth, Czarna materia
Chapter 13 w Final Fantasy VII Rebirth.
Po pokonaniu Eleny i Tsenga podążaj za tym drugim do ogrodu. Turka zrani Sephiroth, a ty musisz aktywować kamień na piedestale. Każda z osób będzie musiała przejść przez próbę.
Aerith trafi do kapliczki, którą musi zbadać. Red musi wbiegać po ścianach, nie zważając na wrogów. Potem chcąc nie chcąc trafi do Hojo. Z kolei Tifa znajdzie się w Nibelheimie, gdzie wejdzie na wieżę ciśnień. Potem, gdy wioska będzie się palić, zejdź w dół i biegnij za Cloudem i ojcem dziewczyny.
Kolejna próba dotyczy Yuffie, która będzie wspinać się po szczeblach do góry. Gdy dotrzesz do przeszkody, to biegnij w prawą stronę. W miejscu, gdzie znajduje się zanieczyszczenie, użyj kotwiczki, aby przejść na wprost do windy.
Następnie wcielisz się w Barreta. W rodzinnej wiosce spotka Myrnę, a potem ruszy do spalonego domu. Teraz jako Aerith spotkasz matkę dziewczyny. Aktywuj kwiaty w wagonie, a potem jako mała dziewczynka idź przed siebie. Na końcu drogi znajdziesz skupisko ludzi, więc zapytaj (przez przycisk L2), czy ci pomogą.
Nie uda się, więc spotkasz Elmyrę. Wróć z nią do matki Aerith, po czym zakończysz ostatnią próbę bohaterów gry. Teraz w rzeczywistości jako Cloud. Wbiegnij do wnętrza świątyni, a aktywujesz retrospekcję protagonisty serii. Po niej zejdź w dół i zacznij szukać czarnej materii.
Po wybiciu kilku wrogów dotrzesz do miejsca, gdzie stacjonuje minotaur - Moss-Grown Adamantoise. Oponent jest podatny na obrażenia od ognia oraz podpalenia. W trakcie pojedynku uważaj na wybuchające na wybranych miejscach na arenie kule. Nie wchodź w nie, aby nie stracić HP.
Po starciu schodź w dół i wyjdź na powierzchnię. Wysłuchaj Cetrę i po eliminacji dwukrotnie oponentów odpocznij na ławce i przygotuj się do kolejnego spotkania z przeciwnikami. Tym razem kawałek dalej czeka na Ciebie Demon Bramy.
Aby pokonać Demon Gate, staraj się skracać dystans i gdy oponent będzie cię atakował pazurami, wykonuj blok. To samo rób wtedy, gdy na arenie pojawią się fioletowe kule, bo nie możesz od nich uciec - podobnie zresztą jak w przypadku promienia wystrzeliwanego z paszczy. Natomiast wróg nie ma czułych punktów ani słabości, więc musisz wykonywać potężne ataki od obrażeń.
W drugiej fazie starcia skup się na Demon Gate A. Oponent będzie miał mniej HP, więc lepiej zająć się nim, a dopiero później jego sojusznikiem. Oponenci tym razem będą umieć wywoływać uderzenie z ziemi, które jest jednak dobrze oznaczone na arenie. Nie wchodź w to miejsce, dopóki nie zostanie wywołany wybuch. Dodatkowo Demony potrafią teraz wyrzucać fioletowe kule z dłoni, więc gdy lecą do Ciebie i są blisko, wykonaj unik lub blok. Możesz też wtedy bardzo zbliżyć się do wroga, aby ten nie mógł dosięgnąć cię swoimi dłoniami.
Gdy jeden z wrogów zostanie już niemalże zabity, skup się na tym drugim. Sęk w tym, że cała drużyna musi być wtedy blisko drugiego oponenta, ponieważ ten drugi diametralnie się do ciebie zbliży i wykona ostatni atak, więc jeśli będziesz na jego połowie areny, stracisz sporo HP.
Po wygranej walce idź jako Aerith po czarną materię. Po scenkach opuścisz świątynie, będziesz podążał do Sephirotha, potem do Aerith, co też zakończy ten rozdział przygody.
Poprzednia
FINAL FANTASY VII REBIRTH - SOLUCJAFinal Fantasy VII Rebirth - Rozdział 13: Where Angels Fear to Tread: świątynia starożytnych, grawitacja, Reno
Następna
FINAL FANTASY VII REBIRTH - SOLUCJAFinal Fantasy VII Rebirth - Rozdział 14: End of the World: Jenova, Finałowy Boss Sephiroth, Zakończenie