Final Fantasy VII Rebirth - poradnik. Fabuła, misje, zadania, aktywności, buildy, walka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

final fantasy vii rebirth poradnik

Final Fantasy VII Rebirth - Mythril Golem: słabości i słabe punkty, jak pokonać?

Mateusz Wróbel | 03.03, 18:00

Final Fantasy VII Rebirth - Mythril Golem: słabości i słabe punkty, jak pokonać?

Myhril Golem w Final Fantasy VII Rebirth.

Pod koniec 3 rozdziału gry spotkasz jeszcze jednego bossa przed wyjściem z kopalni.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 3: Deeper into Darkness: Mythril Golem, wyjście

Aby pokonać Myhril Golema, w pierwszej kolejności musisz zniszczyć jego głowę. Najszybciej zrobisz to, używając zaklęcia o nazwie Thunder, a więc Spells z kategorii Światło. Dzięki temu niesamowicie szybko zniszczyć tę część ciała wroga i oszołomisz go w małym stopniu, lecz takim, który uniemożliwia mu wykonanie szykowanego ataku.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 3: Deeper into Darkness: Mythril Golem, wyjście

Ogólnie rzecz biorąc, w trakcie tego pojedynku musisz używać zdolności, które są naelektryzowane - mogą to być błyskawice czy inne umiejętności. Gdy tylko oponent odsłoni swoją głowę, używaj ich, aby szybciej ładować pasek Staggered odpowiadający za oszołomienie. W kontekście ataków blokuj błyskawice lądujące w linii prostej coraz dalej od bossa, ponieważ ciężko ich uniknąć. Gdy oponent skupia się na Barrecie, to przełącz się na Reda i odwrotnie - kompani będą większość ciosów unikać, o ile nimi nie sterujesz.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 3: Deeper into Darkness: Mythril Golem, wyjście

W drugiej fazie pojedynku, gdy przeciwnik straci połowę paska zdrowia, odkryje więcej czułych punktów. Je również zniszczysz za sprawą elektryczności. Jednakże do gry wejdą nowe ciosy, jak choćby strzelanie promieniami w twoim kierunku (możesz je blokować, lecz nie uniknąć - wykonaj blok z wykorzystaniem kompana, a nie otrzymasz zbyt wielu obrażeń). Warto w tym etapie pojedynku przyzwać Summona, a Limity zostawić na moment, gdy ponownie oszołomisz bossa.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 3: Deeper into Darkness: Mythril Golem, wyjście

Warto używać zdolności Chocobo - gdy ptak zniszczy głowę oponenta, to prawdopodobnie padnie na ziemię. W trakcie oszołomienia zniszcz jego prawe ramię, aby nie mógł już dłużej wymachiwać mieczem i tym samym straci on dostęp do kilku zdolności.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

FINAL FANTASY VII REBIRTH - SOLUCJA

FINAL FANTASY VII REBIRTH - BOSSOWIE

FINAL FANTASY VII REBIRTH - ZADANIA POBOCZNE

FINAL FANTASY VII REBIRTH - TROFEA

cropper