Final Fantasy VII Rebirth - poradnik. Fabuła, misje, zadania, aktywności, buildy, walka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

final fantasy vii rebirth poradnik

Final Fantasy VII Rebirth - Build Red XIII: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności

Mateusz Wróbel | 03.03, 18:00

Final Fantasy VII Rebirth - Build Red XIII: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności

Najlepszy build dla Reda XIII - Final Fantasy VII Rebirth.

Red XIII to jeden z siedmiu głównych bohaterów w grze Final Fantasy VII Rebirth. Poniżej opisujemy najlepszy dla niego build (w który warto iść przez całą grę), uwzględniając przy tym najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells) czy zdolności (Folios) odblokowywane w ramach zdobywania doświadczenia w formule Party Level.

Red XIII najczęściej walczy w zwarciu, lecz potrafi także wspomagać innych bohaterów na polu bitwy. Dobrze łączy się z Tifą czy Cloudem, ponieważ potrafi doskakiwać do wroga, a gdy przyjdzie taka potrzeba, zwiększyć statystyki kompanów czy nałożyć na nich pomocnicze efekty.

Materie i zaklęcia (Spells) dla Reda XIII

Uwaga! Podajemy tutaj materie specjalne pasujące pod poszczególnego bohatera, a nie te związane z lodem, ogniem, zatruciem. Te materia wkładaj w sloty wedle własnego uznania!

Final Fantasy VII Rebirth - Build Red XIII: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności

  • Healing Materia - dzięki tej zdolności będziesz w stanie uleczać sojuszników lub siebie samego.
  • Prayer Materia - podobna do Healing Materia, lecz z tą różnicą, że leczy nie jedną osobę, a wszystkich kompanów oraz samą Aerith.
  • Item Economizer Materia - ta zdolność pozwala używać przedmiotów leczniczych czy uzupełniających MP bez zużywania ATB, o ile wcześniej spełnisz pewne warunki dot. wykonania kilku akcji podczas bitwy.
  • Assess Materia - z racji tego, że Red dość szybko ładuje ATB dzięki swoim szybkim atakom, materię Assess (której użycie uruchamia poradnik i umożliwia poznanie słabych punktów bohatera) warto przypisać właśnie do tej postaci.

Wyposażenie (bronie) dla Reda XIII

Final Fantasy VII Rebirth - Build Red XIII: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności

Mythril Collar (Stardust Ray)

Podstawowa broń Reda wywołuje na arenie potężną chmurę, z której wypełzają pazury i atakują wszystkich dostępnych oponentów. Gdy zostanie rozwinięta w pełni, to zaatakuje więcej niż jednego wroga.

Renegade's Collar (Crescent Claw)

Red wykonuje serię ciosów, które kończą się finisherem zadającym spore obrażenia oponentowi. Do znalezienia w 4 rozdziale gry w regionie Mythril Mine, a dokładniej w obszarze Mine Depths - Lower Layer.

Golden Collar (Watcher's Respite)

Ta zdolność zużywa dostępny wskaźnik Vengeance w celu leczenia siebie oraz dwóch pozostałych sojuszników na polu bitwy. Tę obrożę znajdziesz w 9 rozdziale gry w reaktorze Gongaga, a dokładniej w miejscu Coolant Control w obszarze Reactor - B3.

Zdolności (Folios i Party Level) dla Reda XIII

Final Fantasy VII Rebirth - Build Red XIII: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności

  • Wild Charge - Synergy Ability wykonywane razem ze wszystkimi członkami drużyny;
  • Overfang - Synergy Ability wykonywane razem z Tifą;
  • Elemental Defense Up - Stat Boost absorbujący obrażenia od efektów o 10%;
  • Savage Assault - Synergy Ability z Cloudem, który podpala wrogów.
  • Vengeful Guardian - Stat Boost zwiększający ładowanie paska Vengeance podczas udanych blokowań.
Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

FINAL FANTASY VII REBIRTH - SOLUCJA

FINAL FANTASY VII REBIRTH - BOSSOWIE

FINAL FANTASY VII REBIRTH - ZADANIA POBOCZNE

FINAL FANTASY VII REBIRTH - TROFEA

cropper