Final Fantasy VII Rebirth - Build Red XIII: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności
Najlepszy build dla Reda XIII - Final Fantasy VII Rebirth.
Red XIII to jeden z siedmiu głównych bohaterów w grze Final Fantasy VII Rebirth. Poniżej opisujemy najlepszy dla niego build (w który warto iść przez całą grę), uwzględniając przy tym najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells) czy zdolności (Folios) odblokowywane w ramach zdobywania doświadczenia w formule Party Level.
Red XIII najczęściej walczy w zwarciu, lecz potrafi także wspomagać innych bohaterów na polu bitwy. Dobrze łączy się z Tifą czy Cloudem, ponieważ potrafi doskakiwać do wroga, a gdy przyjdzie taka potrzeba, zwiększyć statystyki kompanów czy nałożyć na nich pomocnicze efekty.
Materie i zaklęcia (Spells) dla Reda XIII
Uwaga! Podajemy tutaj materie specjalne pasujące pod poszczególnego bohatera, a nie te związane z lodem, ogniem, zatruciem. Te materia wkładaj w sloty wedle własnego uznania!
- Healing Materia - dzięki tej zdolności będziesz w stanie uleczać sojuszników lub siebie samego.
- Prayer Materia - podobna do Healing Materia, lecz z tą różnicą, że leczy nie jedną osobę, a wszystkich kompanów oraz samą Aerith.
- Item Economizer Materia - ta zdolność pozwala używać przedmiotów leczniczych czy uzupełniających MP bez zużywania ATB, o ile wcześniej spełnisz pewne warunki dot. wykonania kilku akcji podczas bitwy.
- Assess Materia - z racji tego, że Red dość szybko ładuje ATB dzięki swoim szybkim atakom, materię Assess (której użycie uruchamia poradnik i umożliwia poznanie słabych punktów bohatera) warto przypisać właśnie do tej postaci.
Wyposażenie (bronie) dla Reda XIII
Mythril Collar (Stardust Ray)
Podstawowa broń Reda wywołuje na arenie potężną chmurę, z której wypełzają pazury i atakują wszystkich dostępnych oponentów. Gdy zostanie rozwinięta w pełni, to zaatakuje więcej niż jednego wroga.
Renegade's Collar (Crescent Claw)
Red wykonuje serię ciosów, które kończą się finisherem zadającym spore obrażenia oponentowi. Do znalezienia w 4 rozdziale gry w regionie Mythril Mine, a dokładniej w obszarze Mine Depths - Lower Layer.
Golden Collar (Watcher's Respite)
Ta zdolność zużywa dostępny wskaźnik Vengeance w celu leczenia siebie oraz dwóch pozostałych sojuszników na polu bitwy. Tę obrożę znajdziesz w 9 rozdziale gry w reaktorze Gongaga, a dokładniej w miejscu Coolant Control w obszarze Reactor - B3.
Zdolności (Folios i Party Level) dla Reda XIII
- Wild Charge - Synergy Ability wykonywane razem ze wszystkimi członkami drużyny;
- Overfang - Synergy Ability wykonywane razem z Tifą;
- Elemental Defense Up - Stat Boost absorbujący obrażenia od efektów o 10%;
- Savage Assault - Synergy Ability z Cloudem, który podpala wrogów.
- Vengeful Guardian - Stat Boost zwiększający ładowanie paska Vengeance podczas udanych blokowań.
Poprzednia
FINAL FANTASY VII REBIRTH - BUILDY POSTACIFinal Fantasy VII Rebirth - Build Aerith: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności
Następna
FINAL FANTASY VII REBIRTH - BUILDY POSTACIFinal Fantasy VII Rebirth - Build Yuffie: najlepsze materie, wyposażenie, zaklęcia (spells), zdolności