Final Fantasy VII Rebirth - Red Dragon: słabości i słabe punkty, jak pokonać?
Red Dragon w Final Fantasy VII Rebirth.





Kawałek dalej wejdziesz na arenę i zmierzysz się z Red Dragonem. Smok potrafi atakować uderzeniami z pyska i są to serie po 3 ciosy, które musisz blokować. To samo rób w przypadku, gdy oponent zieje ogniem, ponieważ nie możesz po prostu uniknąć tego ataku. Dodatkowo gdy jest daleko i puszcza w Twoją stronę kulę ognia, tutaj możesz wykonać odskok w innym kierunku.

Wróg jest podatny na obrażenia od lodu, śniegu czy zimna. Warto używać zaklęcia Blizzard, które przerywa jego uderzenie i wprowadza go w oszołomienie. Dobrze spiszą się także zdolności drużynowe czy te zadające wrogowi po prostu sporo obrażeń - jednocześnie wypełniając jego pasek oszołomienia. Podczas pojedynku postaraj się też szybko pozbyć głowy potwora, aby ten nie mógł ziać ogniem.

W drugiej fazie starcia zmianie ulegnie grawitacja. Oponent będzie posiadał teraz 3 czułe punkty, w tym klatkę oraz skrzydła. Jeśli chcesz, aby upadł na ziemię i nie mógł latać, zniszcz skrzydła. Gdy zostanie oszołomiony, zalecamy zniszczyć klatkę, dzięki czemu straci sporo HP. Gdy ucieknie z areny, a na niej pojawi się wielka kula energii, to przyzwij Summona i cofnij się do tyłu, bo wróg wypuści zaraz lawę.