Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 4: Dawn of a New Era: Under Junon, Yuffie, Priscilla, Delfin, statek
Chapter 4 w Final Fantasy VII Rebirth.
Po dotarciu do regionu Junon rusz do miasta należącego do korporacji Shinra.
Biegnij główną ścieżką, omijając wielką konstrukcję od lewej strony. Finalnie dotrzesz do tabliczki informującej o wejściu do miasteczka. W Under Junon spotkasz Rhondę, która wpuści cię do środka.
Następnie rozdzielisz się z kompanami - rusz do hotelu, gdzie odpoczniesz. Znajduje się on na rynku, patrząc na budynek na zachód. Podczas rozmowy z recepcjonistą usłyszysz głos Priscilli, która potrzebuje pomocy.
Dotrzesz do Yuffie z dodatku do remake'u Final Fantasy VII. Musisz pomóc jej pokonać morskiego przeciwnika, jakim jest Terror of the Deep. Wróg przez większość czasu unosi się w powietrzu, więc idealnie spisze się tutaj Barret czy Aerith. Miej w ekipie osoby, które specjalizują się w umiejętnościach z kategorii światła czy elektryczności - wróg nienawidzi np. Thundera, więc możesz go nim atakować, czy także zwykłymi zdolnościami związanymi z porażeniem.
Na wroga nie używaj natomiast ognia czy zamrożenia. Gdy wróg wsadzi do wodnej bańki jednego z kompanów, przełącz się na inną postać i szybko zniszcz barierę - najlepiej będzie, jeśli zajmie się tym Cloud czy Tifa, a więc ktoś specjalizujący się w starciach na bliski dystans. W międzyczasie staraj się unikać jego skracania dystansu do Twojej postaci - gdy oponent jest zbyt długo w powietrzu, to wyczekuj ataku i rób uniki lub blokuj uderzenia, wyprowadzając mocne kontrataki w jego głowę. Ponadto gdy kompan zostanie owinięty ogonem bossa, to strzelaj w niego z pomocą Barreta czy Aerith, aby jak najszybciej sojusznik wrócił do walki.
Po utracie połowy HP oponent wywoła tornado na środku areny - odbiegaj od niego, uważając jednocześnie na wysokie ciśnienia wody, które są sygnalizowane na arenie tryskającą do góry wodą. Nie wchodź w te obszary, aby nie stracić HP. Co warto jeszcze zaznaczyć, gdy wodny potwór atakuje laserem od prawej do lewej, trzymaj gardę, bo ciosu tego nie unikniesz za żadną cenę.
Po starciu pomówisz z Yuffie i ruszysz raz jeszcze do hotelu - teraz odpoczniesz, lecz nim wejdziesz do pokoju, pomów z Aerith, a potem na piętrze z Tifą. Odpowiedz, że Emilio to dzieciak ze sklepu, a potem wejdź do swojego pokoju. Następnego poranka lepiej poznasz nową towarzyszkę, a także spotkasz starego znajomego korzystającego z motocykla.
Jest to oczywiście Roche. Nie stoczysz z nim teraz pojedynku, a zamiast tego musisz odnaleźć Priscillę. Znajduje się ona w porcie i bawi z delfinem. Zdradzi też, w jaki sposób możesz udać się do górnej części miasta. Zgódź się na podróż dopiero wtedy, gdy wykonasz zadania i inne aktywności w Under Junion.
Po rozpoczęciu tej części questa płyń za delfinem. Potem dojedź go i kieruj się blisko boi - uderzaj w balony, aby płynąć jak najszybciej. Gdy musisz mocno skręcić, przytrzymuj R2, aby użyć "driftu". Po tym wykonaj sekwencje QTE, wciskając przycisk w momencie, gdy koło jest w wyznaczonym miejscu, a dotrzesz na wieżę.
Tam w sterowni opuść maksymalnie statek, aby kompani mogli się na nim znaleźć. Potem tankowiec ustaw jak najwyżej, co uruchomi nową scenkę. Po niej rusz do swoich sojuszników.