Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 3: Deeper into Darkness: Mythril Golem, wyjście
Chapter 3 w Final Fantasy VII Rebirth.
Po tym, jak pomożesz Cloudowi, Tifie i Aerith przejść przez most, spotkasz na niższym poziomie kopalni Mythril Golema.
Aby pokonać tego przeciwnika, w pierwszej kolejności musisz zniszczyć jego głowę. Najszybciej zrobisz to, używając zaklęcia o nazwie Thunder, a więc Spells z kategorii Światło. Dzięki temu niesamowicie szybko zniszczyć tę część ciała wroga i oszołomisz go w małym stopniu, lecz takim, który uniemożliwia mu wykonanie szykowanego ataku.
Ogólnie rzecz biorąc, w trakcie tego pojedynku musisz używać zdolności, które są naelektryzowane - mogą to być błyskawice czy inne umiejętności. Gdy tylko oponent odsłoni swoją głowę, używaj ich, aby szybciej ładować pasek Staggered odpowiadający za oszołomienie. W kontekście ataków blokuj błyskawice lądujące w linii prostej coraz dalej od bossa, ponieważ ciężko ich uniknąć. Gdy oponent skupia się na Barrecie, to przełącz się na Reda i odwrotnie - kompani będą większość ciosów unikać, o ile nimi nie sterujesz.
W drugiej fazie pojedynku, gdy przeciwnik straci połowę paska zdrowia, odkryje więcej czułych punktów. Je również zniszczysz za sprawą elektryczności. Jednakże do gry wejdą nowe ciosy, jak choćby strzelanie promieniami w twoim kierunku (możesz je blokować, lecz nie uniknąć - wykonaj blok z wykorzystaniem kompana, a nie otrzymasz zbyt wielu obrażeń). Warto w tym etapie pojedynku przyzwać Summona, a Limity zostawić na moment, gdy ponownie oszołomisz bossa.
Warto używać zdolności Chocobo - gdy ptak zniszczy głowę oponenta, to prawdopodobnie padnie na ziemię. W trakcie oszołomienia zniszcz jego prawe ramię, aby nie mógł już dłużej wymachiwać mieczem i tym samym straci on dostęp do kilku zdolności.
Po walce przejdź do swoich kompanów i rusz do tuneli. Zabij dwa ogry, po czym wyjdź na zewnątrz, a zakończysz ten rozdział gry.