God of War Ragnarok - Na ratunek Tyrowi: Kopalnia Ogryzek, Żurawie i rynny, Uwolnienie Tyra
Opis przejścia misji "Na ratunek Tyrowi: Kopalnia Ogryzek, Żurawie i rynny, Uwolnienie Tyra" w God of War Ragnarok.
Po zjechaniu łodzią w głąb kopalni Ogryzek sprawdź nowe przedmioty u Sindriego lub ulepsz te posiadane i idź za Atreusem.
Przy pierwszej przepaści rozwal metal na rynnie, a potem zamroź go tuż nad rynną zasilającą koło wodne po Twojej prawej stronie. Dzięki temu podniesiesz hak przed sobą i przeskoczysz na drugą stronę. Otwórz pierwsze drzwi, a potem przeciśnij się przez szczelinę z lewej strony, wcześniej niszcząc zielony metal. Potem wyeliminuj dwa draugry i biegnij do góry. Przy kolejnej zagadce z rynnami i żurawiami odbij w prawo.
Zeskocz w dół, a potem wejdź na najwyższą kładkę, skąd przesuń mechanizm na rynnie. Wróć do Atreusa i zamroź rynnę z lewej strony, aby zasilone zostało drugie koło wodne. Dzięki temu dostaniesz się na drugą stronę. Teraz odwróć się za siebie i przesuń mechanizm z prawej strony, aby woda cały czas leciała w dół. Przyzwij topór i wbij go do rynny z lewej strony.
Dzięki temu opuścisz sobie dźwig. Wejdź do niego i przyzwij topór, aby jechać na górę. Tam otwórz drugie drzwi i zabij szkodniki, a potem podejdź do nieżyjącego więźnia w szczelinie po lewej stronie. Aktywuj talizman i rozpocznij walkę z oponentami. Po niej przeciśnij się przez wyżej wymienioną szczelinę.
Wejdź na górę i zniszcz metal w wiadrze. Potem przeskocz na drugą stronę i skorzystaj z haka z lewej strony, a potem zejdź w dół przy pierwszym zejściu z lewej strony. Dotrzesz do kolejnych drzwi, w których możesz zamknąć norę draugrów i zebrać legendarną skrzynię. Potem wyjdź na zewnątrz i wróć na kładkę, skąd biegnij w lewą stronę. Rozwal zielony metal przy linii, a potem chwyć za łańcuch.
Przejdź do kolejnej części kopalni. Podsadź Atreusa przy deskach z lewej strony i strzel w rynnę toporem w taki sposób, aby zamrozić wodę obok koła wodnego. Potem poproś swojego kompana o chwycenie za korbę i wrzucenie do rynny 3 części metalu. Gdy staną blisko koła wodnego (zatrzymają się na lodzie), przyzwij topór.
Teraz topór wbij w rynnę po prawej stronie, aby woda lała się na drugie koło wodne. Dzięki temu dźwigniesz żurawia i dostaniesz się na skrzynię przed sobą. Gdy będziesz na niej, przyzwij topór i rozkaż Atreusowi strzelić w zielony metal w rynnie. Potem dostań się do trzecich drzwi. Przejdź przez przejście z lewej strony, a w kolejnej arenie zniszcz 4 zamki z zielonego metalu. Potem otwórz drzwi, za którymi znajdziesz Tyra.
Zanim otworzysz drzwi, musisz zabić jeszcze kilku łupieżców. Walka z nimi nie powinna sprawić Ci większych problemów, więc wróć po niej do celu fabularnego. Po scence ponownie zajmij się oponentami. Czekają Cię trzy starcia, po których dogonisz Tyra i Atreusa. Obejrzyj scenkę, po której Tyr będzie Twoim towarzyszem. Idź za nim do windy, a wyjedziesz z kopalni.
Po powrocie na mokradła zabij kilku wrogów i wsiądź do łodzi towarowej. Do niej dotrzesz do miejsca, gdzie znajduje się mistyczna brama - udaj się do domu Sindriego i idź do swojego pokoju, po prawej stronie od wejścia, aby pomówić z Mimirem.