God of War Ragnarok - Sekret Groy: Alfheim, Elfy Światła, Świątynia Światła, Jezioro Dusz
Opis misji głównej "Sekret Groy: Alfheim, Elfy Światła, Świątynia Światła, Jezioro Dusz" w God of War Ragnarok.
Po powrocie z Midgardu jako Atreus ponownie wcielisz się w Kratosa. Po rozmowie przy stole udaj się do mistycznej bramy i wybierz za cel Alfheim - po rozmowie z nietypową wiewiórką. Tym samym dostaniesz się do nowej krainy, gdzie czeka na Ciebie kontynuacja wątku fabularnego i sporo znajdziek.
Po skorzystaniu z teleportu idź za Tyrem ścieżką z lewej strony. Potem przeciśnij się przez szczelinę z prawej strony i idź za Tyrem, wskakując na kolejne skały. Finalnie dotrzesz do małej kryjówki, która została ogrodzona. Musisz zniszczyć zamek z drugiej strony. Posłuży Ci do tego fioletowy kamień z lewej strony. Rzuć w niego tak, aby uderzył w tarczę.
Potem zabij wrogów i zacznij wspinać się po skałach z prawej strony. Kawałek dalej zaatakują Cię elfy, którym w God of War z 2018 roku pomogłeś. Nie będą chciały jednak współpracować, więc musisz je wyeliminować - uważaj na ich potężne kontrataki, a także wypuszczane na ziemi bomby wybuchające kilka sekund później.
Po starciu usuń przeszkodę na drodze i idź przed siebie, a potem wedle zaleceń Tyra, chwyć koło z lewej strony. Najpierw pchaj koło do góry, a potem w dół. Dzięki temu otworzysz bramę i dostaniesz się do świątyni. Kawałek dalej natkniesz się na bramę, którą rozwalisz, uderzając w fioletowy kamień, a potem biały kryształ nad bramą.
Gdy prawidłowo nacelujesz, celownik zmieni kolor z fioletowego na niebieski. Potem idź dalej, a dotrzesz do jeziora dusz. Odbij w lewo, a przejdziesz do miejsca, gdzie są mosty. Zabij elfy i poczekaj, aż Tyr zacznie niszczyć tabliczki - będziesz mógł, używając ostrzy chaosu, przejść po nich. Idź po schodach do góry, a zauważysz kolejną bramę.
Idź małą ścieżką z prawej strony, nad fioletowym kamieniem. Wdrap się na górę i uderz w kamień od prawej strony, aby ten rozwalił białą pieczęć. Potem zabij kolejne elfy i otwórz bramę po prawej stronie od wielkiej platformy. Tam z kolei zeskocz w lewo i użyj koła do obniżenia kryształu.
Obróć go trzy razy w prawo, a potem podnieś oczko do góry. Trzymaj koło i skorzystaj z topora, aby zniszczyć biały kryształ nad bramą. Przejdź przez nią, zabij kilka robali i biegnij przed siebie. Zabij dwóch elfów wojowników, a następnie opuść się w dół po krawędzi na lewo od drzwi.
Skorzystaj z tabliczki po prawej stronie i dostań się do Tyra. Zabij oponenta nowym sposobem i następnie wyjdź do wielkiej lokacji. Warto tutaj rzucić toporem o jedną z tabliczek, a będzie on cały czas kręcił się wokół wrogo nastawionych elfów. Potem podejdź do posągu i przewróć go, aby skorzystać z mostu. Potem idź cały czas przed siebie, zabijając elfy. Otwórz bramę, za którą znajdziesz jeszcze jedną zagadkę.
W pierwszej kolejności strzel w zielony metal na filarze z prawej strony. Rozwalisz rzeźbę, której nogę potem chwyć ostrzami chaosu. Wespnij się na krawędź z prawej strony i przedostań na drugą stronę, wykorzystując ostrza i hak. Potem dostań się za drugą rzeźbę i strzel w zielony metal znajdujący się za nią. Potem strzel w tarczę za skrzydłami i gdy rzeźba będzie po prawej stronie, strzel również w kamień, aby odpadła lewa część skrzydła.
Teraz przesuń rzeźbę na lewą stronę i przeskocz na drugą stronę pomieszczenia. Będąc na końcu platformy, przymierz w fioletowy kamień tak, aby przeciął białą pieczęć po prawej stronie od bramy. Potem idź za Tyrem, a wyjdziesz na zewnątrz. Wróć do świątyni otwartym przejściem, a natkniesz się na kolejną bramę.
Tym razem strzel w zielony kamień przy rzeźbie z lewej strony, aby uwolnić fioletowy kamień. Potem poczekaj, aż Tyr przestawi tabliczkę i uderz w kamień tak, aby zniszczyć białą pieczęć. Skorzystaj z windy, chwytając za korbę, co uruchomi filmik przerywnikowy.