God of War Ragnarok - Tropem umarłych
Opis misji pobocznej "Tropem Umarłych" w God of War Ragnarok.
Po ukończeniu misji pobocznej Powrót rzeki (przywrócenie wody mieszkańcom Vanaheim) będziesz mógł wyjść z zachodniej części dżungli. Gdy tylko to zrobisz, to zauważysz smoka porywającego zwierzę. Tym samym rozpoczniesz to zadanie poboczne, polegające na wybiciu kolejnej kreatury. Wsiądź do łodzi i płyń w stronę skrzyni Norn, na południe dżungli.
Potem podejdź pod niebieski ołtarz i wespnij się do góry po krawędzi na prawo od owego ołtarza. Potem zeskocz trochę niżej po prawej stronie i idź na północ. Dotrzesz do pnącz - popatrz w górę, a zauważysz, że zaczynają się one od sufitu. Połącz magiczne pieczęcie i zniszcz pnącza, a potem przeskocz na drugą stronę, zawisając w murze pod sobą.
Zbierz fanty z legendarnej skrzyni i idź dalej. Dotrzesz do wielkiej areny - jeśli wcześniej nie zabiłeś w niej trolla, to wróć do łodzi i opłyń miejscówkę z prawej strony, przez jaskinię, aby dotrzeć do przystani i pozbyć się oponentów.
Na miejscu zwróć uwagę na dwie nyksy, które leczą oponentów. Wybij je, a potem zajmij się ogrami - tego ostatniego zabierze smok, który tym samym wróci do swojego gniazda. Teraz wróć do wcześniej wymienionego miejsca i wdrap się na samą górę obiektu.
Tym samym rozpoczniesz walkę z Pożeraczem Trucheł. Jak go pokonać?
- Smok specjalizuje się w używaniu umiejętności dot. zamrażania (zieje lodem, a nie ogniem) - oznacza to, że najlepiej będzie używać tutaj ostrza chaosu.
- Gdy wróg znajduje się na ziemi, używaj furii i runicznych umiejętności, które zatrułyby lub podpaliłyby smoka. Nie dość, że spowolnisz jego ruchy, to w dodatku każdy Twój cios zada mu o wiele większe obrażenia.
- Podobnie, jak w przypadku smoków ziejących ogniem, wypluwany promień lodu możesz uniknąć tylko wtedy, gdy będziesz bardzo daleko od smoka.
- Unikaj lodowych stref na arenie, które wróg potrafi wywoływać, bo w innym przypadku zostaniesz bardzo szybko zamrożony.
- Gdy wróg lata po niebie, wykonuj uniki w lewo lub prawo, gdy będzie zbliżał się do areny - inaczej dostaniesz zapewne lodem, gdy będzie lądował.
- Gdy wróg rozpoczyna na Ciebie szarżę, najlepiej biec w lewo lub prawo. Sam unik nie wystarczy, bo dostaniesz cios jego skrzydłami.
Po walce misja dobiegnie końca.