God of War Ragnarok - Uciekinier: Dom Frei, Asgard, Mur, Hajmdal, Wielki Dom Odyna
Opis misji "Uciekinier: Dom Frei, Asgard, Mur, Hajmdal, Wielki Dom Odyna" w God of War Ragnarok.
Po rozmowie z synem w domu Sindriego Atreus zbuntuje się przeciw Kratosowi i użyje mistycznej bramy, która zaprowadzi go do nieznanej części Midgardu. Zabij draugry i biegnij przed siebie.
Na drodze spotkasz kolejnych wrogów, ale nie zrobią oni ci większej krzywdy. Potem wejdź w interakcję z drzewem, a zepchniesz je w dół. Kontynuuj podróż, a spotkasz ducha. Musisz strzelać do niego zwykłymi strzałami i blokować jego ataki, a potem przełamywać gardę. Ten przeciwnik ma schematyczne uderzenia, więc zaraz je rozpoznasz. Potem, przy kulach, użyj magicznych pieczęci lub strzał dźwiękowych i rozwal je atakiem wręcz, gdy będą ogłuszone.
Następnie pchnij drzewo po lewej stronie, a na kolejnej arenie zabij doskonale znanych wrogów. Potem idź po lodowej ścieżce, zabij kolejnego wroga i przeciśnij się po urwisku na drugą stronę. Schodź w dół, a dotrzesz do domu Frei. Gdy wejdziesz do środka, zamknij okno i zacznij sprawdzać przedmioty leżące w głównym pomieszczeniu - zanim wejdziesz w interakcję z księgą leżącą na łóżku!
Gdy sprawdzisz wszystko, sprawdź przedmiot przy znaczniku misji. Obejrzyj scenkę, w której Atreus napali w kominku i porozumie się z krukiem Odyna, który zaprowadzi go do Asgardu. Idź przed siebie i zabij kilka potworów. Następnie dojdziesz do drugiej lokacji pełnej wrogów.
W tym przypadku zniszcz jak najszybciej kamień, który produkuje magiczne kule. Potem zabij pozostałych przeciwników i wdrap się po skale na górę. Gdy dotrzesz do zarośli, użyj strzał magicznych pieczęci, ustawiając je od prawej strony i przesuwając w stronę ogniska.
Gdy ostatnia pieczęć będzie blisko ogniska, strzel magiczną strzałą w ogień, a spalisz zarośla. Przejdź dalej, a spotkasz młodego mężczyznę. Idź przed siebie w stronę wielkiego muru i rozpocznij wspinaczkę. Jest ona bardzo prosta i schematyczna, więc bez problemu dotrzesz na górę - po drodze musisz jednak zabić ducha i jego kule.
Skorzystaj z tej samej taktyki, co poprzednio - kule zabij po nałożeniu na nich magicznej pieczęci, a w ducha strzelaj zwykłymi strzałami i używaj runicznych ataków. Następnie strzel w łańcuch nad Tobą dźwiękową strzałą i wdrap się na górę. Potem wejdź do jaskini i zniszcz dwa kamieniste punkty, z których ciągle wychodzą wrogowie.
Potem, na powierzchni, wejdź na skrzynię i zniszcz zamek dźwiękową strzałą. Potem zejdź w dół na kamienie z lewej strony, przeskocz na drugą stronę i zniszcz zamek. Utorujesz sobie tym samym drogę dalej. Przetnij linę, zabij ogniki dźwiękową strzałą i wespnij się jeszcze wyżej. Teraz wystarczy już tylko iść do góry, aż do momentu spotkania tajemniczego Asa z oczami koloru fioletowego.
Potem idź za Hajmdalem (tajemniczym Asem) do windy. Gdy zjedziesz w dół, wsiądź na wierzchowca i podziwiaj Asgard. Dotrzesz na wielki plac, gdzie musisz walczyć z wojownikami Asów - wyeliminuj ich, a potem rozpoczniesz starcie z Hajmdalem.
Nie będziesz mógł zrobić mu żadnej krzywdy. Blokuj jego proste ciosy, a po kilku uderzeniach z jego strony aktywujesz scenkę, w której spotkasz się z najważniejszymi nordyckimi bogami.