God of War Ragnarok - Wyzwania w tyglu: jak ukończyć?
Jak ukończyć wszystkie wyzwania w tyglu w Muspelheimie?
W Muspelheimie znajdziesz łącznie 15 wyzwań, a każde z nich skupia się nie tylko na walce - musisz czasami przechytrzyć wrogów i wykonywać inne czynności, niż jedynie atakowanie oponentów i rozrywanie ich na kawałeczki. Poniżej pokrótce opisujemy, co musisz zrobić w danym wyzwaniu.
Poza ring - Wyzwanie w tyglu
W tym przypadku używaj mocnych ataków - najlepiej ostrzami chaosu lub włócznią (która odpycha) - i spychaj wrogów do lawy. Zwykłe uderzenia nie robią na nich wrażenia, bo są odporni na ciosy i nie tracą punktów zdrowia.
Karmienie szczeliny - Wyzwanie w tyglu
Tym razem zabijaj szybko świecących wrogów i zbieraj po nich kule, a potem wrzucaj je do szczeliny na środku areny. Nie zważaj na wrogów, bo kule po pewnym czasie wybuchają, a po wrzuceniu pierwszej z nich ruszy także licznik czasu ustawiony na 60 sekund, a potem na 150 sekund (w drugiej turze).
Mistrz oręża - Wyzwanie w tyglu
W tym wyzwaniu musisz po prostu jak najszybciej zabić wszystkich wrogów.
Nietykalny - Wyzwanie w tyglu
W tym wyzwaniu unikaj obrażeń i zabij prostych wrogów. Używaj runicznych ataków, rzucaj toporem i wspieraj się towarzyszem, który tym razem może odwalić za Ciebie brudną robotę. Bez problemu przejdziesz to wyzwanie, rzucając jedynie toporem i używając strzał towarzysza - uważaj jedynie na czterech wrogów, którzy ustawią się na stanowiskach nad Tobą. Musisz ich jak najszybciej zabić, aby nie przejmować się ich granatami.
Kontrola populacji - Wyzwanie w tyglu
Zabijaj wrogów, aby na arenie nie było więcej niż 4 przeciwników. Skupiaj się przede wszystkim na tych łatwiejszych do pokonania oponentach, a dopiero później tymi mini-bossami.
Król wzgórza - Wyzwanie w tyglu
Wyzwanie brzmiące bardzo trudno na papierze, a w praktyce - banalne. Zabijaj wrogów i nie pozwól, aby zbyt długo stali na oznaczonych strefach: dopóki ich obręcz jest koloru żółtego - sygnalizującego jednego wroga w tym miejscu - nie nalicza się to do paska. Gdy jednak wrogów jest przynajmniej dwóch, obręcz przybiera kolor czerwony kolor i jeśli będą się w nich znajdować, to zaczną wypełniać pasek - gdy zostanie napełniony w całości, przegrasz. Wyzwanie sprowadza się więc do zabijania wrogów i latania między kolejnymi strefami z wykorzystaniem haka.
Zabijanie na czas - Wyzwanie w tyglu
W tym wyzwaniu musisz po prostu zabić wrogów. Nie używaj wykończeń (R3 po ogłoszeniu oponenta), bo zajmują one dużo czasu, który masz tutaj ograniczony.
Kradzież zdrowia - Wyzwanie w tyglu
W tym wyzwaniu skup się na eliminowaniu wrogów i odzyskiwaniu zdrowia. HP regenerujesz po każdym zabójstwie i nie ma tutaj nic skomplikowanego. Wspomóc się możesz wyłącznie lawą na całej arenie - wrzucaj w nie wrogów, aby szybciej ich pokonać.
Amok - Wyzwanie w tyglu
Tak, jak poprzednio, zabij wrogów, nim upłynie czas.
6 ostatnich wyzwań w tyglu
Po ukończeniu 6 pierwszych celów możesz łączyć wyzwania (wystarczy zrobić po jednym z dwóch wybranych mieczy). Dzięki temu na głównej arenie aktywujesz różne wyzwania, które zaliczają się do ukończenia gry. Tym samym wykonaj po jednej kombinacji, aby odblokować wszystkie aktywności tego typu: Połącz po jednym z wyzwań z:
- Mieczem z lewej strony i tym na środku;
- Mieczem z lewej strony i tym z prawej strony;
- Mieczem ze środkowej strony i tym z prawej strony;
- Mieczem ze środkowej strony i tym z lewej strony;
- Mieczem z prawej strony i tym na środku;
- Mieczem z prawej strony i tym z lewej strony;
Jedno z przykładowych wyzwań opisaliśmy niżej:
Wyzwanie - fala bossów
Po ukończeniu poprzednich wyzwań wróć do serca tygla - na głównej arenie wybierz pierwsze wyzwanie, które skupia się na eliminacji doskonale znanych z fabuły oponentów. Przeciwników jest aż czterech, więc warto przed starciem nabyć kamień berserka dostępny u Lundy/Broka.