God of War Ragnarok - Tryby graficzne na PS4 i PS5: graficzny i wydajnościowy, różnice
Opis wszystkich trybów graficznych w God of War Ragnarok.
God of War Ragnarok ukazał się na rynku w listopadzie 2022 roku na PS4 i PS5. Gra została stworzona na silniku graficznym znanym z God of Wara z 2018 roku, więc na przeogromne różnice graficzne nie mogliśmy liczyć - w końcu to produkcja powstająca na obie generacje konsol.
God of War Ragnarok podąża drogą większości twórców, którzy przygotowują minimum dwa tryby graficzne. Tutaj jest podobnie - najnowszą przygodę Kratosa i Atreusa na PS5 poznamy w:
- Trybie graficznym, który stawia na natywną rozdzielczość 4K przy zachowaniu 30 klatek na sekundę.
- Trybie graficznym, który stawia na rozgrywkę w dynamicznym 4K i 40 klatkach na sekundę.
- Trybie graficznym, który stawia na rozgrywkę w dynamicznym 4K i odblokowanym liczniku klatek na sekundę od 40 wzwyż.
- Trybie wydajnościowym, który stawia na stałe 60 klatek na sekundę przy dynamicznej rozdzielczości 4K.
- Trybie wydajnościowym, który stawia na rozgrywkę w QHD przy odblokowanym liczniku klatek na sekundę od 60 wzwyż.
Z kolei na PlayStation 4 będziemy mogli:
- Na PS4 Pro zagrać w przynajmniej Full HD przy odblokowanym liczniku klatek na sekundę od 30 wzwyż.
- Na PS4 Pro zagrać w rozdzielczości przynajmniej QHD przy 30 klatkach na sekundę.
- Na PS4 Fat i Slim zagrać w FHD przy 30 klatkach na sekundę.