God of War Ragnarok - Na Ratunek Tyrowi: Warsztat, Svartalfheim, Mokradła Aurvangar, Nidavellir
Opis misji "Na Ratunek Tyrowi: Warsztat, Svartalfheim, Mokradła Aurvangar, Nidavellir" w God of War Ragnarok.
Po zapoznaniu się z systemem craftingu i ulepszania idź do Sindriego, wspólnie z którym ruszysz do warsztatu. Pomów z nim o Durlinie, a potem wyjdź na zewnątrz i podejdź do portalu. Krasnoludy przyjdą do Ciebie i sprawią, że wszystkie krainy staną przed Tobą otworem. Zanim jednak się do nich dostaniesz, potrzebujesz specjalnych nasion. To obecne od Sindriego wystarczy jedynie na pójście do świata karłów. Wyceluj w bramę na mapie i wejdź do portalu, a przejdziesz do Svartalfheimu.
Kawałek dalej, przy łodzi, zaatakują Cię pełzacze. Podczas walki z nim obowiązkowo używaj ostrzy chaosu, które pomogą Ci szybko się z nimi uporać. Potem pchnij łódź do wody, aby odblokować podróżowanie po zalanych lokacjach. Płyń przed siebie, a finalnie dopłyniesz do wielkiego koła, które blokuje dalszą drogę. Przybij do plaży po prawej stronie i opuść łódź. Będąc na lądzie, podejdź do gejzera, nasyć topór mrozem i rzuć nim w wodę unoszącą się ku górze.
Przejdź na drugą stronę i wedle życzenia, zbierz przedmioty z prawej strony. To, jak to zrobić, opisaliśmy w zakładce znajdźki w poradniku. W przypadku fabuły musisz wesprzeć się na szczyt drewnianego mostu. Przejdź po nim, a na kolejnej arenie zabij kilku wrogów - użyj tutaj Lewiatan, bo on lepiej spisze się na tych przeciwników.
Potem podejdź do łańcucha przy drugiej części mostu i wespnij się na górę. Tam odblokuj koło i zeskocz do łódki, którą teraz pchnij do wody i kontynuuj podróż. Przepłyń pod mostem i kieruj się w stronę drugiej plaży, przy kolejnej bramie. Wyeliminuj oponentów, otwórz gejzer na swojej drodze i wejdź na wzgórze od prawej strony. Rzuć toporem w gejzer znajdujący się wyżej od tego poprzedniego.
Dzięki temu odblokujesz sobie drogę dalej. Przyzwij topór dopiero wtedy, gdy miniesz bramę. Płyń przed siebie cały czas, a finalnie dotrzesz do kolejnej bramy. Jeśli chcesz zabić zwierzaka i dostać dodatkowe elementy do craftingu, wskocz na urwany most, zajdź go od tyłu i zabij stworzenie rzutem toporem. Potem podejdź do mechanizmu przed Tobą.
Tutaj zniszcz pieczęć i przejdź na most. Chwyć za łańcuch, aby opuścić pierwszą część bramy w dół. Potem zatkaj gejzer po lewej stronie, zabij 3 wrogów i odetkaj gejzer na końcu ścieżki. Potem wystarczy, że raz jeszcze zamrozisz gejzer numer jeden, dzięki czemu gejzer numer dwa uruchomi koło.
Potem odmroź pierwszy gejzer i strzel w zamek trzymający wielką skrzynię z lewej strony. Wskocz na niego i zamroź gejzer pod kołem, a dostaniesz się na drewnianą kładkę, skąd opuścisz most. Płyń teraz do miasta krasnoludów i przybij do przystani na końcu rzeki. Teraz możesz zwiedzać Nidavellir. Idź za Atreusem aż do Sindriego.
Pomów z nim, a otrzymasz ulepszenie (a dokładniej Atreus w swoim łuku) do broni, które pozwoli Ci niszczyć świecące na zielono kamienie. Wejdź do tuneli, a znajdziesz się po drugiej stronie miasta.