God of War Ragnarok - Odmienić los: Tunele, Kuźnia, Gniazdo Zmor, Naprawa dźwigni, Włócznia Draupnir
Opis przejścia misji "Odmienić los: Tunele, Kuźnia, Gniazdo Zmor, Naprawa dźwigni, Włócznia Draupnir" w God of War Ragnarok.
Po odwiedzeniu Broka i Sindriego dotrzesz do tuneli w Svartalfheimie. Idź w prawo, a potem podpal łatwopalną beczkę znajdującą się przy kratach, aby otworzyć sobie przejście dalej. Tam znajdziesz dwa ponurniki.
Zabij je, lecz uważaj na ich bardzo długie języki - potrafią nimi atakować na daleką odległość. Potem idź cały czas przed siebie, zabijając wrogów i podpalając olej przy łatwopalnych beczkach. Finalnie spotkasz Sindriego, który nie da ci spokoju. Po krótkiej rozmowie przepchnij wóz i podejdź do łańcucha z lewej strony. Napnij go maksymalnie, aby opuścić drugą bramę.
Połóż na zamku nad Tobą magiczną pieczęć Frei, a potem rzuć w nią toporem. Potem puść łańcuch i chwyć topór i odbij go od fioletowego kamienia z lewej strony, aby zniszczył on zamek po drugiej stronie. Tym samym przejdziesz dalej, gdzie stoczysz walkę z ponurnikiem. Po niej podejdź pod drzwi z lewej strony i popatrz na rynnę, przez którą spływa woda. Zamroź ją toporem w miejscu, gdzie znajduje się koło.
Dzięki temu dźwigniesz bramę i przejdziesz dalej. Zabij ponurniki, wcześniej go ogłuszając. Potem przejdź tunelami w lewo, gdzie znajdziesz kolejnych oponentów. Skorzystaj z łańcucha na lewo od bramy, a wejdziesz jeszcze wyżej. Stąd chwyć za korbę, a rynna z wodą przestawi się na drugą stronę. Potem wróć do miejsca z owymi rynnami.
Tym razem musisz skorzystać z magicznej pieczęci na rynnie na górze po lewej stronie. Rzuć w nią potem toporem, a zamrożenie będzie trwało nawet wtedy, gdy go wyciągniesz. Gdy topór do Ciebie wróci, wbij go w rynnę niżej, przy kole, aby móc otworzyć sobie bramę dalej. Zabij dwóch przeciwników i wejdź w interakcję z bramą. Potem wespnij się na samą górę, a na zewnątrz idź za Brokiem
Eliminuj wrogów, którzy napatoczą się w drodze do kuźni. Potem otwórz bramę i przejdź do lokacji pełnej krasnoludów. Przy platformie odbij w prawo i idź boczną ścieżką. Dotrzesz do miejsca, gdzie spalisz zarośla. Potem wskocz na górę z prawej strony i zamroź wodę, aby móc przeskoczyć dalej.
Potem biegnij przed siebie i zamroź kolejną wodę, gdy wdrapiesz się na drewniany podest. Poczekaj, aż Brok dostanie się na górę i przyzwij topór. Wróć do windy, w której był wcześniej krasnolud i rozkaż mu użyć korby, abys mógł i Ty dostać się na górę. Wdrap się na skały po prawej stronie i poproś Broka o obrócenie korbą windy.
Gdy będziesz widział szparę po lewej stronie (po tym, jak przeciwwaga pójdzie do góry), rzuć toporem w wodę z lewej strony, aby ją zamrozić. Potem poproś Broka raz jeszcze o obróceniu korbą, a otworzysz sobie bramę i przejście dalej. Podbiegnij do góry i rzuć toporem w gniazdo wrogów, a zniszczysz je. Teraz możesz wrócić do kuźni i skorzystać z dźwigu.
Na miejscu zabij wrogów wybiegających z jaskini i przejdź do serca lokacji. Obróć korbę przy windzie, a okaże się, że musisz ją naprawić z Brokiem. Podejdź do niebieskich kamieni na lewo od krawędzi, których możesz się łapać, aby wrócić do jaskini.
Gdy rozłupiesz niebieski kamień, wróć do Broka. Potem rozłup brązowy kamień przy drewnianej kładce i wróć z nim do krasnoluda. Potem idź do korby, a gdy Brok zamontuje zmiany, obróć nią, aby dostać się do Pani. Po długiej scence wrócisz do znanego ci miejsca, gdzie nauczysz się walczyć włócznią.
Po tym będziesz miał okazję dowiedzieć się, że włócznia odpowiada za uszkadzanie żółtych kamieni w skałach - wbij włócznię, wciskając L2 i R1, a następnie zdetonuj ją, wciskając trójkąt. Dzięki temu wyjdziesz z tej lokacji i dostaniesz się do kolejnej - ta jest pełna wrogów i gniazd.
Postaraj się za pomocą włóczni rozwalić gniazda przy przepaści, a potem korzystaj z którejkolwiek broni. Podejdź pod skały z lewej strony i zniszcz kamień stojący na drodze za pomocą włóczni, aby móc iść dalej. Po przeciśnięciu się przez szczelinę zabij wrogów i wbij włócznię w zawór na skale po lewej stronie.
Wejdź na górę i rozwal skałę po prawej stronie za pomocą włóczni, abyś mógł przejść po klifie dalej. W kolejnej lokacji znajdziesz dwa ogry. Warto skupić swoje ataki na tym, który jest na 4 poziomie doświadczenia. Ogłuszaj go, a potem na niego wsiądź.
Dekoncentruj przeciwnika, aby ten ciągle atakował innych oponentów. Dzięki temu bardzo łatwo i przyjemnie zabijesz wszystkich w tej lokacji. Po tym możesz ulepszyć sprzęt u Broka lub od razu zjechać liną na prawo od niego w dół. Przejdź do obozu krasnoludów i pomów z Odynem.
Po rozmowie misja dobiegnie końca. Mając teraz włócznię, możesz powrócić do wcześniejszych regionów lub iść z Freją od razu do domu Sindriego, aby kontynuować wątek główny.