God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Hildisvini, Skoll i Hati, Księżyc, Obóz Einherjerów
Opis przejścia misji "Stworzenia z przepowiedni: Hildisvini, Skoll i Hati, Księżyc, Obóz Einherjerów" w God of War Ragnarok.
Po powrocie z Helheimu skorzystaj z mistycznej bramy i udaj się do Vanaheimu. Przy teleporcie obok obozu Frejra, wsiądź do łodzi i płyń w lewo, a potem szybko odbij w prawo. Dotrzesz do jaskini, w której znajdziesz 2 zawory - rzuć w nie włóczniami, a dostaniesz się do wnętrza. Tam wejdź w interakcję z ogniskiem, a podczas scenki poznasz nowego towarzysza.
Wyjdź z nim na zewnątrz i rozwal skałę za pomocą włóczni. Potem przejdź między drzewami i przeczołgaj się pod jednym z nich. Znajdziesz na kolejnej arenie mini-bossa, którego doskonale już znasz. Rzucaj w jego rogi, aby go zdekoncentrować. Następnie skorzystaj z drewnianej kładki, aby finalnie dostać się na arenę pełną stworów.
Musisz zabić dwie niksy leczące oponentów (przypominają one małpy), a dopiero potem zająć się zwierzakami. Potem przejdź do kolejnego regionu i rozwal ścianę z prawej strony, aby dostać się do nowej lokacji. Zabij wrogów i na skrzyżowaniu idź w prawą stronę. Dotrzesz do kryjówki Skolla i Hatiego. Dowiesz się, że musisz odzyskać skradziony księżyc. Wyjdź z kryjówki i idź przed siebie.
Zauważysz trujące rośliny. Zamrażaj je (między trującym oparem zauważysz miejsce, gdzie możesz odpocząć i przyzwać łuk, aby przenieść go na drugą roślinę), a potem zabij Einherjerów. Wejdź do obozu, a potem wdrap się na skałkę z prawej strony. Przedostań się do muru z żółtym kamieniem, zniszcz go, a potem rozpocznij walkę z wrogami.
Jest ich sporo, ale nie sprawią ci oni trudności. Po tym wejdź na jeden z kamiennych podestów (ten najwyżej położony od północnej strony), spuść łańcuch i zabierz księżyc ze skrzyni. Zanim to nastąpi, będziesz musiał jeszcze gonić złodziejkę. Eliminuj wrogów, którzy jej pomagają, a potem wbij zawór w pierścień wystający z wody.
Przeskocz przez niego i zabij wrogów. Potem wbij włócznię w skałę przy wodospadzie i wespnij się do góry, idąc z lewej strony. Tam znajdziesz złodziejaszka oraz wiwernę. Najpierw warto zainteresować się einherjerem, a potem zwierzakiem.
Na stworzenie warto przeznaczyć także runiczne umiejętności porażenia, jak i zdolności Atreusa. Możesz również rzucić w nie kamieniem znajdującym się obok drzewa. Po pokonaniu wrogów zabierz księżyc znajdujący się przy drzewie i przeciśnij się przez szczelinę, do której wbiegł syn Kratosa. Potem wejdź na górę, a na ścieżce zabijaj wrogów.
Łącznie zabijesz 3 wrogów, a potem zeskoczysz na znaną drogę. Dojdź do wilków, a obejrzysz piękny filmik przerywnikowy, po którym musisz podnieść dar od zwierząt. Wróć z nim do obozu Frejra tą drogą, którą wcześniej przebyłeś. Musisz tylko dodatkowo zabijać oponentów. Spotkasz tutaj także dwóch Dreki, ale miałeś już z nimi styczność wcześniej - choćby w misji Niepokoje Frei czy w kuźni w Svartalfheimie.
Po zabiciu wrogów wejdź po kamieniach z prawej strony, potem zjedź z liny na ziemię. Zabij 3 ogniki i przejdź pod drzewem w stronę obozu Frejra. Na miejscu spotkasz Freję, z którą spróbujesz odbić kompana z Vanaheimu. Wyjdź z jaskini tylnym wyjściem i po wejściu na łódkę, odbij w prawo i płyń odblokowaną drogą w rzece do znacznika.