God of War Ragnarok - poradnik. Solucja, questy, walka, eksploracja, znajdźki, krainy, FAQ, porady, zdolności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

God of War Ragnarok

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka

Mateusz Wróbel | 20.09, 12:58

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka

Opis przejścia misji "Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka" w God of War Ragnarok.

Po dopłynięciu do wysepki z tylnego wyjścia jaskini idź w stronę znacznika misji dot. uratowania Frejra. Zabijaj ogniki i duchy, a potem przeciśnij się pod drzewem z prawej strony.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka

Gdy to zrobisz, zacznij eliminować oddziały einherjerów, a także wilki. Zanim to nastąpi, zabij zwierzątko, które je leczy - dopóki tego nie zrobisz, będą odzyskiwać HP. Po zabiciu wszystkich zejdź w dół i podnieś kamień leżący na Twojej drodze. Na kolejnej drodze znajdziesz 2 następne niksy. Jedna jest na górze po prawej stronie, a druga w drzewie za zaroślami.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 2

Musisz podejść pod nie i spalić je ostrzami chaosu, a niksa od razu zostanie zabita. Dopiero po tym zajmij się wrogami. Następnie wróć na wzgórze po prawej stronie i wejdź w interakcję z berłem, aby wilki otworzyły Ci przejście po drzewie. Przejdź przez nie, zabij 3 oponentów, a potem idź dalej. Dotrzesz do dwóch trujących roślin - na jedną z nich nałóż magię pieczęci, a potem rzuć w nią toporem.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 3

Potem przyzwij topór i wbij go w drugą roślinę. Po tym przebiegnij szybko przez odór i wejdź do lokacji pełnej żołnierzy Asgardu. Gdy się z nimi uporasz, będziesz musiał wrócić na teren, gdzie wcześniej znajdowała się klątwa Frei. Idź na wielki most. 

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 4

Zanim to jednak nastąpi, stoczysz jeszcze pojedynek z wilkołakiem alfa - Blatonnem. Jak go pokonać?

  • Przeciwnik jest banalnie prosty - wystarczy, że nałożysz na niego efekt trucizny lub porażenia, a oponent zacznie tracić zdrowie jak szalony.
  • Najlepiej więc spisze się tutaj włócznia Draupnir - wykorzystuj runiczne ataki, a także moc oręża, gdy ten zostanie naładowany, aby szybko porazić wroga.
  • Główną umiejętnością Frei może być także wyrzucenie trujących granatów w stronę wroga - wykorzystaj to, aby szybko go otruć.
  • Gdy wróg wyprowadza ciosy, blokuj je, trzymając ciągle gardę, a uniki wykonuj tylko wtedy, gdy przeciwnik wykonuje cios nie do obrony (oznaczony czerwonym kolorem).

Teraz możesz przejść spokojnie przez most. Na końcu, na lewo od Nidhogg, znajdziesz zawór, w który wrzuć włócznię.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 5

Przeskocz na drugą stronę, a dotrzesz do północnej dziczy. Otwórz przejście, potem spal pnącza i wezwij wilki przy niebieskim ołtarzu. Potem zeskocz na arenę - po scence zauważysz Hajmdala, z którym finalnie będziesz musiał stoczyć bój. Najpierw pokonaj zwierzaka wroga, Gulltoppra:

  • Walka z nim jest dość prosta. Gdy wierzchowiec zacznie wierzgać, przełam jego obronę swoją tarczą, a potem okładaj go, gdy będzie przez chwilę oszołomiony.
  • Unikaj zwykłych uderzeń sygnalizowanych najczęściej wyskokiem lub podnoszeniem łap, wykonując unik w lewo lub prawo.
  • Gdy Hajmdal używa kul, również wykonuj unik w lewo lub prawo. Gdy z kolei przyzywa błyskawice, oddal się jak najdalej zwierzaka, ponieważ spadają one zawsze najbliżej jego położenia.
  • Staraj się w tym starciu nie zużyć najlepszych runicznych ataków czy nawet zdolności talizmanu/broni. Walka z wierzchowcem jest bardzo prosta i musisz być gotowy na konkretne starcie z pupilkiem Odyna.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 6

  • Walka z Hajmdalem jest bardzo nietypowa. Pierwsze i najważniejsze - korzystaj ze specjalnej włóczni, którą stworzyłeś z Brokiem. To broń poświęcona właśnie na tego boga.
  • Rzucaj włóczniami w kierunku Hajmdala i sprawiaj, aby wybuchły. W pierwszej fali będzie on je łapał - gdy zostanie oszołomiony, spróbuj go zniszczyć potężnymi ciosami (kliknij po prostu R3).
  • W drugiej fali rzucaj włócznie, lecz pod nogi Hajmdala i aktywuj je, gdy będzie obok nich. Potem także spróbuj go uderzyć.
  • Trzecia fala jest najtrudniejsza. Rzucaj włócznie Draupnira pod swoje nogi i czekaj, aż wróg Cię zaatakuje uderzeniem, które możesz zblokować (nie rób nic, oprócz uniku, jedynie przy kulach z bifrostem). Gdy zrobisz blok w idealnym momencie, Hajmdal na chwilę zostanie oszołomiony i jest to idealny moment na to, aby aktywować włócznię i znowu go ogłuszyć.
  • Po tym, jak zranisz Hajmdala, zacznij z nim normalnie walczyć. Jego ciosy są takie same, jak w walce z wierzchowcem, więc poradzisz sobie - wykorzystując włócznię Draupnir - bez problemu. Przeciwnik nie jest bardzo wymagający.
  • Uważaj jedynie na spowolnienie czasu. Gdy go używa, bądź gotów w ostatnim momencie wykonać unik lub blok. Bezpieczniejsza jest ta pierwsza opcja, bo prawie zawsze się sprawdza.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 7

Po scence rozpoczniesz drugą fazę starcia z Hajmdalem:

  • W drugiej fazie wróg potrafi uderzać w ziemię serią 3 ciosów. Najlepiej jest wtedy się do niego nie zbliżać i wykonywać obroty w lewo lub prawo;
  • Gdy wróg przyzywa fale bifrostu na całą arenę, szybko podbiegnij do niego i wykonaj przełamanie gardą, aby nie stracić dużo HP.
  • Gdy oponent rzuca kamieniem, wykonaj prosty unik. 
  • Reszta ciosów jest identyczna, jak w pierwszej fazie walki. Wróg nie jest bardzo wymagającym przeciwnikiem, a jeśli brakuje Ci zdrowia, to szukaj na arenie kryształów ze zdrowiem.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 8

Po drugiej fazie walki zabijesz Hajmdala i będziesz mógł ruszyć do Frei. Biegnij przez las, a po dotarciu do kolejnej wielkiej areny zabijaj siły Asgardu. Musisz zmierzyć się z trzema falami wrogów - starcia nie są jednak bardzo wymagające, więc poradzisz sobie bez większego problemu. Po wygranej walce podejdź do Frejra i zacznij biec przez obozy wrogów.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 9

Wciskaj przyciski wyświetlane na arenie, które można zaliczyć do sekwencji QTE. Po tym dobiegniesz do rzeki poprzedzającej obóz Frejra.

God of War Ragnarok - Stworzenia z przepowiedni: Droga do Frejra, Hajmdal, Ucieczka 10

Obejrzyj scenkę, która zakończy ucieczkę przed Einhejrami. W tym samym filmiku przerywnikowym jeden z członków ruchu oporu odda życie za swoim kompanów. Po nim misja dobiegnie końca. Teraz możesz sprawdzić pozostałe tropy w krainach lub wrócić od razu do domu Sindriego, aby kontynuować wątek główny.

Źródło: własne

Komentarze (104)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

God of War Ragnarok - SOLUCJA

cropper