God of War Ragnarok - Ponownie razem: Ucieczka i pogoń przed Garmem, Przemiana, Fenrir
Opis misji głównej "Ponownie razem: Ucieczka i pogoń przed Garmem, Przemiana, Fenrir w God of War Ragnarok.
Gdy wygrasz starcie z Garmem, kieruj się ku wyjściu z krainy.
Kawałek dalej czeka na Ciebie jeszcze jedna zagadka. Wejdź w interakcję z kołem obrotowym i połóż 3 magiczne pieczęcie na pierwszej belce z prawej strony. Potem opuść belkę z lewej strony i na niej też połóż 3 magiczne pieczęcie - po tym rzuć toporem w tę po lewej stronie, a zamrozisz zamek. Przejdź pod bramą i zacznij uciekać przed Garmem, który jakimś cudem ożył.
W pierwszej fazie weź włócznię do ręki i rzuć nią w prawą, przednią nogę stworzenia. Aktywuj je i przeskocz przez drewnianą kładkę na drugą stronę. Potem biegnij przed siebie, rozwal deski, a finalnie będziesz musiał pokonać paru zwykłych wrogów i znowu zmierzyć się z Garmem.
Tym razem nie atakuj go tak, jak poprzednio, a szukaj jego czułych punktów. Jeden jest na prawej, przedniej nodze, a drugi na szyi. Rzucaj w nie włócznią (w to drugie wtedy, gdy Garm się położy po ataku paszczą), a potem detonuj, aby zadawać mu spore obrażenia. W międzyczasie unikaj tych samych ciosów, które wyprowadzał w poprzedniej walce na arenie. Gdy pasek zdrowia się odnowi, ogłusz oponenta, a potem wciśnij R3 przy jego szyi, aby Atreus mógł wskoczyć na grzbiet.
Po scence rozpocznij pogoń za Garmem. Wskakuj po skałkach, wysłuchuj rozmowy między synem a ojcem, a potem obejrzyj filmik przerywnikowy, w którym dowiesz się, że Garm to teraz... Fenrir. Idź za Atreusem, a dotrzesz do jeszcze jednej zagadki z bramą i zamkiem.
Ułóż 3 pieczęcie na kole obrotowym pod zamkiem w byle jaki sposób - zrób to tylko tak, aby dosięgły one zamka, a więc powiększ je, strzelając w nie przynajmniej 3 strzałami. Potem przejdź pod bramą i odbij w prawo. Wejdź na górę, a zauważysz kolejne ogromne stworzenie. Na tarasie idź na koniec kamiennego podestu i pomów z "sową". Potem wróć do tablicy z wiedzą o świecie i odbij w lewo. Zeskocz w dół i wejdź do portalu, wcześniej oglądając emocjonalną scenę - teleportuj się do domu Sindriego.
Wraz z wejściem do domu Sindriego naradzisz się z towarzyszami. Po długich rozmowach misja dobiegnie końca. Teraz możesz sprawdzić inne krainy lub od razu udać się do Vanaheimu, aby kontynuować wątek fabularny i wspomóc Freję w walce.