Final Fantasy VII Remake - atrybuty postaci
Każda z czterech grywalnych postaci posiada dziesięć atrybutów, które opisują ich siłę, odporność na ataki fizyczne lub magiczne itp.
Lista atrybutów:
Attack Power – atak, który określa poziom fizycznych ataków np. mieczem Clouda lub karabinem Barreta czy inną bronią. Współczynnik ten zmienia się pod wpływem broni, parametru strenght lub ulepszeń i akcesoriów, które posiadamy.
Magic Attack Power – atak, który określa poziom obrażeń zadawanych magią. Wpływ na niego ma współczynnik broni lub parametry magii.
Defense – współczynnik, który określa odporność postaci na ataki fizyczne. Jego poziom określa zbroja i parametr Vitality danej postaci.
Magic Defense – współczynnik, który określa odporność na ataki magiczne. Jego poziom określa zbroja i parametr Spirit danej postaci.
Strength – im wyższy współczynnik siły, tym większe obrażenia możemy zadać bronią.
Magic – im wyższy współczynnik magii, tym większe obrażenia możemy zadać czarami.
Vitality – im wyższy współczynnik żywotności, tym większa odporność na ataki fizyczne.
Spirit – im wyższy współczynnik „duchowy”, tym większa odporność na ataki magiczne.
Speed – im wyższy współczynnik, tym szybciej ładuje się pasek ATB postaci.
Luck – im wyższy współczynnik szczęścia, tym większa szansa na zadanie krytycznego ciosu i udaną kradzież.