Final Fantasy VII Remake - poradnik, solucja, materie, bronie, questy, i wiele więcej - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy VII Remake - poradnik, solucja, materie, bronie, questy, i wiele więcej

Ulepszenia dla broni Aerith

Senix | 02.03.2021, 21:57

Ulepszenia dla broni Aerith


Guard Stick


Ulepszenia dla broni Aerith
Jak zdobyć: Startowa broń Aerith, którą posiada od początku gry.

Informacje:

Typ broni: Staff;
Zdolność: Arcane Ward (zaklęcie totemu. Czary ataku rzucone na totem będą automatycznie rzucane dwukrotnie);
Premia za zdolność: Działa tylko raz w czasie aktywacji;
Statystyki: Attack: 29, Magic Attack: 55, Defense: 7, Magic Defense: 7;
Sloty Materii: 3.

Ulepszenia:

Guard Stick Core - koszt ulepszeń 8 SP (Magic Attack Power +12, Defense +7, Magic Defense +7, Max HP +150, Max MP +8);

Guard Stick Sub-Core I - koszt ulepszeń 10 SP (Attack Damage 5% Boost, Tempest Damage 5% Boost, Physical Damage Reduction 10% when Guarding, Magic Damage Reduction 10% when Guarding, New Materia Slot);

Guard Stick Sub-Core II - koszt ulepszeń 12 SP (Magic Attack Power +18, Max HP +150, Max MP +8, MP Regeneration 10% Boost, New Materia Slot, New Materia Slot Connection);

Guard Stick Sub-Core III - koszt ulepszeń 14 SP (Magic Attack Power +18, Max HP +150, Max MP +8, Elemental Defense 5% Boost, Healing Spells MP Cost Reduction 20%, New Materia Slot, New Materia Slot Connection);

Guard Stick Sub-Core III - koszt ulepszeń 16 SP (Magic Attack Power +18, Max HP +200, Max MP +10, Reprieve, 2x New Materia Slot).


Silver Staff


Ulepszenia dla broni Aerith
Jak zdobyć: Kupisz w sklepie Moogle w Chapter 8 - Budding Bodyguard za 2 medale.

Informacje:

Typ broni: Staff;
Zdolność: Sorcerous Storm (zadaj obrażenia magiczne pobliskim wrogom);
Premia za zdolność: Zadaje obrażenie trzem lub więcej wrogom;
Statystyki: Attack: 27, Magic Attack: 60, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 3

Ulepszenia:

Silver Staff Core - koszt ulepszeń 8 SP (Magic Attack Power +12, Max HP +150, Max MP +10, New Materia Slot);

Silver Staff Sub-Core I - koszt ulepszeń 10 SP (Fire Damage 5% Boost, Ice Damage 5% Boost, Lightning Damage 5% Boost, Wind Damage 5% Boost);

Silver Staff Sub-Core II - koszt ulepszeń 12 SP (2x Magic Attack Power +10, MP Regeneration 50% Boost, Magic 20% Boost with Full MP, Inflicted Debuff Duration 10% Boost);

Silver Staff Sub-Core III - koszt ulepszeń 14 SP (2x Magic Attack Power +10, Max HP +200, Attack Spells MP Cost Reduction 20%, Healing Spells MP Cost Reduction 20%, Trade-Off, 2x New Materia Slot);

Silver Staff Sub-Core IV - koszt ulepszeń 16 SP (2x Magic Attack Power +10, Debuff Resistance +5, Reprieve, 2x New Materia Slot, New Materia Slot Connection).


Arcane Scepter


Ulepszenia dla broni Aerith
Jak zdobyć: Nagroda za wykonanie zadania pobocznego Dynamite Body lub zadanie poboczne Shears' Counterattack w Chapter 9: The City That Never Sleeps. Zadanie poboczne zależy od wcześniejszych wydarzeń w historii, ale każda z nich da ci broń.

Informacje:

Typ broni: Staff
Zdolność: Fleeting Familiar (wzywaj wróżkę, która atakuje twoich wrogów okresowo, a także po użyciu umiejętności i zaklęć);
Premia za zdolność: Dodatkowy atak umiejętności lub zaklęcia (tylko raz podczas aktywacji);
Statystyki: Attack: 24, Magic Attack: 36, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 4.

Ulepszenia:

Arcane Scepter Core - koszt ulepszeń 8SP (Magic Attack Power +5 2x Max MP +8, Inflicted Debuff Duration 10% Boost, Buff Duration 10% Boost);

Arcane Scepter Sub-Core I - koszt ulepszeń 10 SP (Fire Damage 5% Boost, Ice Damage 5% Boost, Lightning Damage 5% Boost, Wind Damage 5% Boost, Elemental Materia Damage 10% Boost);

Arcane Scepter Sub-Core II - koszt ulepszeń 12 SP (2x Magic Attack Power +7, Max MP +10, Attack Damage 5% Boost, Stagger Siphon, New Materia Slot);

Arcane Scepter Sub-Core III - koszt ulepszeń 14 SP (2x Magic Attack Power +8, Max MP +10, Attack Spells MP Cost Reduction 20%, MP Regeneration 10% Boost, New Materia Slot, New Materia Slot Connection);

Arcane Scepter Sub-Core IV - koszt ulepszeń 16 SP (2x Magic Attack Power +8, Max HP +300, Max MP +10, Elemental Defense 5% Boost, Reprieve).


Mythril Rod


Ulepszenia dla broni Aerith
Jak zdobyć: Można znaleźć w skrzyni, która znajduje się w Chapter 11: Haunted. Niedaleko początku cmentarza pociągów, w miejscu, w którym po raz pierwszy walczysz z kilkoma szczurami, zamiast wspinać się po drabinie przejdź przez opuszczony wagon. Na końcu znajdziesz skrzynię na małej otwartej przestrzeni.

Informacje:

Typ broni: Staff;
Zdolność: Ray of Judgment;
Premia za zdolność: Zwiększa pasek stagger;
Statystyki: Attack: 24, Magic Attack: 92, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 3.

Ulepszenia:

Mythril Rod Core - koszt ulepszeń 10 SP (2x Magic Attack Power +5, Max MP +13, New Materia Slot New Materia Slot Connection);

Mythril Rod Sub-Core I - koszt ulepszeń 14 SP (3x Magic Attack Power +6, Bloodsucker, Magic 20% Boost with Full MP);

Mythril Rod Sub-Core II - koszt ulepszeń 16 SP (2x Magic Attack Power +10, Max HP +200, Physical Defense +5 with High HP, Magic Defense +5 with High HP, Limit Break 5% Boost with Low HP, New Materia Slot Connection, New Materia Slot);

Mythril Rod Sub-Core III - koszt ulepszeń 18 SP (2x Magic Attack Power +12, Max HP +200, Debuff Resistance +5, 2x New Materia Slot).


Bladed Staff


Ulepszenia dla broni Aerith
Jak zdobyć: Musisz ukraść bossowi Eligor w Chapter 11: Haunted używając umiejętności Steal (Steal Materia).

Informacje:

Typ broni: Staff;
Zdolność: Lustrous Shield;
Premia za zdolność: Uderza wroga tylko raz w czasie walki;
Statystyki: Attack: 39, Magic Attack: 34, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 4

Ulepszenia:

Bladed Staff Core - koszt ulepszeń 8 SP (Magic Attack Power +8, Defense +5, Max HP +200, Luck +5);

Bladed Staff Sub-Core I - koszt ulepszeń 10 SP (Critical Hit Rate 10% Boost, Critical Hit Damage 10% Boost, Critical Hit Rate 50% Boost with Low HP, Crippling Damage 10% Boost);

Bladed Staff Sub-Core II - koszt ulepszeń 12 SP (Magic Attack Power +10, Max HP +200, Max MP +12, Limit Break 5% Boost with Low HP, New Materia Slot);

Bladed Staff Sub-Core III - koszt ulepszeń 14 SP (Magic Attack Power +12, Max HP +200, Max MP +15, Physical Defense +10 with Low HP, Magic Defense +10 with Low HP, Critical Hit Rate 10% Boost, Critical Hit Rate 50% Boost with Low HP, New Materia Slot);

Bladed Staff Sub-Core IV - koszt ulepszeń 16 SP (Magic Attack Power +12, Defense +8, Max HP +250, Magic Attack Power +5 with High HP, 2x New Materia Slot).


Reinforced Staff


Ulepszenia dla broni Aerith
Jak zdobyć: Znajdziesz ją w skrzyni na początku Chapter 17: Deliverance from Chaos. Skrzynia znajduje się w pomieszczeniu, w którym zaczyna się ten rozdział.

Informacje:

Typ broni: Staff;
Zdolność: ATB Ward;
Premia za zdolność: Wyczaruj a wad (tylko raz w czasie walki);
Statystyki: Attack: 50, Magic Attack: 82, Defense: 0, Magic Defense: 0, :
Sloty Materii: 3

Ulepszenia:

Reinforced Staff Core - koszt ulepszeń 10 SP (Magic Attack Power +5, Magic Defense +5, Max MP +8, Buff Duration 10% Boost, Debuff Resistance +5);

Reinforced Staff Sub-Core I - koszt ulepszeń 14 SP (Physical Damage Reduction 10% when Guarding, Magic Damage Reduction 10% when Guarding, Magic Attack Power +5 with High HP, Self-Healing 50% Boost with Low HP,New Materia Slot);

Reinforced Staff Sub-Core II - koszt ulepszeń 16 SP (2x Magic Attack Power +10, Magic Defense +8, Max MP +10,Tempest Damage 5% Boost, Physical Defense +5 with High HP, 2x New Materia Slot);

Reinforced Staff Sub-Core III - koszt ulepszeń 18 SP (2x Magic Attack Power +12, Max HP +300, Reprieve, 2x New Materia Slot Connection).

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Sekcja 1

cropper