Final Fantasy VII Remake - poradnik, solucja, materie, bronie, questy, i wiele więcej - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy VII Remake - poradnik, solucja, materie, bronie, questy, i wiele więcej

Poziom hard, post game i new game

Senix | 02.03.2021, 21:57

Final Fantasy VII Remake - poziom hard, new game + i post game

Po ukończeniu wszystkich rozdziałów w Final Fantasy VII Remake, gra odblokuje ukryty poziom trudności – Hard Mode. Pozwoli on nam zmierzyć się z bardziej wymagającymi przeciwnikami (w tym z bossami, z którymi mieliśmy już przyjemność). W tej części poradnika opiszemy Wam różnice, które będą wynikać z uruchomienia gry na tym poziomie. Natomiast w dalszej części przybliżymy Wam najlepsze sposoby na pokonanie wszystkich bossów na poziomie Hard.

Najważniejsze informacje o Hard Mode:

  • Poziom Hard Mode jest możliwy do odblokowania po ukończeniu wszystkich 18 rozdziałów gry na dowolnym poziomie;

  • Na poziomie Hard Mode będziemy mogli ukończyć każdy z rozdziałów w dowolnej kolejności;

  • Przeciwnicy zadają większe obrażenia, a bossowie są trudniejsi do pokonania;

  • W czasie gry na poziomie Hard Mode nie możemy używać przedmiotów do leczenia (np.: Potionów) oraz przedmiotów, które służą do walki (np.: Grenade);

  • Jedyną możliwą zdolnością leczenia są czary, które zdobywamy dzięki Healing Materia oraz ławeczki, które mijamy w różnych rozdziałach;

  • Najlepszą możliwą kombinacją materii do leczenia jest Magnify Materia + Healing Materia;

  • W czasie walk, które stoczymy na tym poziomie, szczególną uwagę musimy zwrócić na ilość MP – będzie odgrywać tutaj kluczową rolę. Spadek do zera może utrudnić dalszy postęp w grze, a tym bardziej walkę z bossami;

  • Warto inwestować w HP UP Materia i MP UP Materia, które zwiększą nam poziom HP i MP postaci. Warto, aby każda z postaci miała po dwie sztuki tych materii na głowę – jeżeli jest to możliwe w danym etapie gry;

  • Postacie na poziomie Hard zdobywają dwa razy więcej EXP i trzy razy więcej AP. Umożliwia to szybsze zdobycie maksymalnego levelu i lepszy rozwój materii. Warto stosować też AP UP Materia i Exp Up Materia, które jeszcze bardziej zwiększą ilość zdobywanych punktów;

  • W grze pojawią się nowe przedmioty Manuscripts, dzięki którym będziemy mogli uzyskać dodatkowe punkty SP. Zdobywamy je przeważnie po pokonaniu bossów i wykonaniu zadań pobocznych;

  • W rozdziale 17 w laboratorium Hojo pojawi się nowy symulator walk (New Combat Simulator), w którym będziemy mogli zmierzyć się w nowych walkach;

  • W Hard Mode będziemy mogli też uzyskać dostęp do dwóch nowych przeciwników – Malboro, którego fani Final Fantasy bardzo dobrze kojarzą (z tej złej strony) oraz Pride and Joy – jest to najtrudniejszy przeciwnik w grze, z którym będziemy mogli się zmierzyć;

  • W czwartym rozdziale gry, w którym udajemy się na motorze do domu Jessie, będziemy mogli pominąć ten fragment gry;

  • Najważniejszą informacja jest to, że cały postęp z pierwszego zaliczenia gry zostaje na stałe zapisany, więc wszystkie przedmioty, bronie, materie, ulepszenia zostają z nami;

  • I ostatnią ważną informacją jest to, że na poziomie Hard zostaje odblokowany kolejny poziom Sub-Core, który umożliwi nam maksymalne ulepszenie każdej broni.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Sekcja 1

cropper