Ulepszenia dla broni Barreta
Gatling Gun
Informacje:
Typ broni: Gun-arm;
Zdolność: Focused Shot (atakuje skoncentrowanym wybuchem energii, który zużywa wszystkie ładunki ATB. Znacząco nabijając pasek stagger);
Statystyki: Attack: 29, Magic Attack: 19, Defense: 0, Magic Defense: 4;
Sloty Materii: 0.
Ulepszenia:
Gatling Gun Core - koszt ulepszeń 4 SP (Attack Power +5, Magic Attack Power +5, Max HP +100, New Materia Slot);
Gatling Gun Sub-Core I - koszt ulepszeń 6 SP (Attack Power +5, Magic Attack Power +5, Defense +4, Magic Defense +4, Max HP +100, New Materia Slot);
Gatling Gun Sub-Core II - koszt ulepszeń 8 SP (Attack Power +8, Magic Attack Power +8, Max HP +150, Max MP +5, Overcharge Damage 10% Boost, New Materia Slot);
Gatling Gun Sub-Core III - koszt ulepszeń 10 SP (Attack Power +12, Magic Attack Power +12, Defense +5, Magic Defense +5, Max HP +200, New Materia Slot);
Gatling Gun Sub-Core IV - koszt ulepszeń 14 SP (Attack Power +14, Magic Attack Power +14, Max HP +200, Max MP +8, Limit Break Damage 5% Boost, New Materia Slot);
Gatling Gun Sub-Core V - koszt ulepszeń 16 SP (Attack Power +14, Magic Attack Power +14, Max HP +200, Max MP +8, 2x New Materia Slot Connection, New Materia Slot).
Light Machine Gun
Informacje:
Typ broni: Gun-arm
Zdolność: Lifesaver (przyjmuje obrażenia przeznaczone dla innego członka drużyny);
Premia za zdolność: Przywraca HP innej postaci (tylko raz przy użyciu);
Statystyki: Attack: 28, Magic Attack: 33, Defense: 13, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 2
Ulepszenia:
Light Machine Gun Core - koszt ulepszeń 4 SP (Magic Attack Power +6, Defense +5, Max HP +150, New Materia Slot);
Light Machine Gun Sub-Core I - koszt ulepszeń 6 SP (Attack Damage 5% Boost, Physical Damage Reduction 10% when Guarding, Buff Duration 10% Boost, Debuff Resistance +5);
Light Machine Gun Sub-Core II - koszt ulepszeń 8 SP (Attack Power +6, Magic Attack Power +6, Defense +8, Max HP +200, Magic Attack Power +5 with High HP, Physical Defense +5 with High HP);
Light Machine Gun Sub-Core III - koszt ulepszeń 12 SP (2x Attack Power +6, 2x Magic Attack Power +8, Limit Break Damage 5% Boost, New Materia Slot);
Light Machine Gun Sub-Core IV - koszt ulepszeń 14 SP (Attack Power +10, 2x Magic Attack Power +10, Stagger Siphon, New Materia Slot, New Materia Slot Connection);
Light Machine Gun Sub-Core V - koszt ulepszeń 16 SP (Attack Power +12, Magic Attack Power +12, Elemental Damage 5% Boost, Healing Spells MP Cost Reduction 20%, Reprieve, New Materia Slot, New Materia Slot Connection).
Big Bertha
Informacje:
Typ broni: Gun-arm;
Zdolność: Maximum Fury (uwalnia serię pocisków wykorzystujących całe ATB);
Premia za zdolność: Wykańcza przeciwnika;
Statystyki: Attack: 53, Magic Attack: 40, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 2.
Ulepszenia:
Big Bertha Core - koszt ulepszeń 10 SP (Attack Power +8, Magic Attack Power +10, 3x Max HP +250, New Materia Slot);
Big Bertha Sub-Core I - koszt ulepszeń 12 SP (Attack Power +5 with High HP, Magic Attack Power +5 with High HP, Physical Defense +10 with Low HP, Magic Defense +10 with Low HP, Trade-Off, Self-Healing 50% Boost with Low HP);
Big Bertha Sub-Core II - koszt ulepszeń 14 SP (2x Attack Power +10, Magic Attack Power +10, Max HP +250, Limit Break Damage 5% Boost, Limit Break 5% Boost with Low HP, New Materia Slot, New Materia Slot Connection);
Big Bertha Sub-Core III - koszt ulepszeń 16 SP (2x Attack Power +10, Magic Attack Power +12, Max HP +250, Elemental Defense 5% Boost, 2x New Materia Slot).
Steel Pincers
Informacje:
Typ broni: Gun-arm
Zdolność: Charging Uppercut (zwiększa ładunek i rusza do przodu z ogromnym ciosem);
Premia za zdolność: Dodatkowe rezerwy energii;
Statystyki: Attack: 53, Magic Attack: 39, Defense: 0, Magic Defense: 0,
Sloty Materii: 3
Ulepszenia:
Steel Pincers Core - koszt ulepszeń 10 SP (Fire Damage 5% Boost, Ice Damage 5% Boost, Lightning Damage 5% Boost, Wind Damage 5% Boost, Elemental Materia Damage 10% Boost, Inflicted Debuff Duration 10% Boost);
Steel Pincers Sub-Core I - koszt ulepszeń 12 SP (Attack Power +12, Magic Attack Power +8, Max MP +8, New Materia Slot, 2x New Materia Slot Connection);
Steel Pincers Sub-Core II - koszt ulepszeń 14 SP (Attack Power +16, Magic Attack Power +14, 2x Max MP +10, MP Regeneration 50% Boost, New Materia Slot Connection, 2x New Materia Slot);
Steel Pincers Sub-Core III - koszt ulepszeń 16 SP (2x Attack Power +16, Magic Attack Power +12, Magic Defense +5 with High HP, Attack Spells MP Cost Reduction 20%, Healing Spells MP Cost Reduction 20%, Magic 20% Boost with Full MP).
Wrecking Ball
Informacje:
Typ broni: Gun-arm;
Zdolność: Smackdown (wysyła przeciwników w powietrze);
Premia za zdolność: Uderzenie trzech lub więcej wrogów;
Statystyki: Attack: 65, Magic Attack: 17, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty Materii: 4.
Ulepszenia:
Wrecking Ball Core - koszt ulepszeń 10 SP (2x Attack Power +6, Magic Attack Power +6, Attack Damage 5% Boost, ATB Charge Rate 10% Boost);
Wrecking Ball Sub-Core I - koszt ulepszeń 14 SP (Buff Duration 10% Boost, Magic Damage Reduction 10% when Guarding , Crippling Damage 10% Boost, 2x New Materia Slot);
Wrecking Ball Sub-Core II - koszt ulepszeń 16 SP (3x Attack Power +8, Magic Attack Power +8, Limit Break Damage 5% Boos,t Bloodsucker, Stagger Siphon, Weapon Ability Critical Hit Rate 10% Boost);
Wrecking Ball Sub-Core III - koszt ulepszeń 18 SP (2x Attack Power +8, MP Regeneration 10% Boost, Reprieve, 2x New Materia Slot Connection).
EKG Cannon
Informacje:
Typ broni: Gun-arm
Zdolności: Point Blank (Zużywa wszystkie ATB, aby wykonać atak z bliskiej odległości i wysłać wrogów w powietrze);
Premia za zdolność: Wykańcza przeciwników;
Statystyki: Attack: 34, Magic Attack: 65, Defense: 0, Magic Defense: 0;
Sloty materii: 4
Ulepszenia:
EKG Cannon Core - koszt ulepszeń 10 SP (Magic Attack Power +10, Max HP +300, Critical Hit Rate 10% Boost, Critical Hit Damage 10% Boost);
EKG Cannon Sub-Core I - koszt ulepszeń 14 SP (Weapon Ability Critical Hit Rate 10% Boost, Critical Hit Rate 50% Boost with Low HP, Physical Defense +10 with Low HP, Magic Defense +10 with Low HP, New Materia Slot);
EKG Cannon Sub-Core II - koszt ulepszeń 16 SP (Attack Power +10, Magic Attack Power +15, Max HP +350, Attack Damage 5% Boost, Overcharge, Damage 10% Boost, Critical Hit Damage 10% Boost, 2x New Materia Slot);
EKG Cannon Sub-Core III - koszt ulepszeń 18 SP (Attack Power +10, Magic Attack Power +15, Critical Hit Rate 50% Boost with Low HP, Bloodsucke,r Reprieve, New Materia Slot).