Małpy z parawanu - Sekiro poradnik
Tym razem mamy do czynienia bardziej z łamigłówką niż z walką w ścisłym tego słowa znaczeniu. Nasze zadanie polega mianowicie na pokonaniu czterech małp ukrywających w Komnatach Iluzji. Wymaga to machania mieczykiem, ale nie tylko.
Oto opis, jak dopaść małpy. Dzwonem z Komnat Iluzji można sprawić, by wróciły na swoje domyślne pozycje.
Małpa w fioletowym kimono: standardowo można ją spotkać na budynku z dużymi drzwiami, które da się otworzyć. Wejdź do środka, podejdź do drzwi, odwróć się i użyj linki z hakiem, by wyskoczyć przez otwór na dach. Przejdź kawałek – małpiszon powinien znajdować się po drugiej stronie dachu.
Małpa w pomarańczowym kimono: znajduje się na dachu zaraz nad mnichem. Dobrą strategią jest ukryć się za parawanami i odczekać dopóki nie zniknie strzałka nad jej głową. Gdy do tego dojdzie, rusz przed siebie, wskocz na dach i zatłucz małpę.
Małpa w zielonym kimono: małpa znajduje się na drzewie na środku planszy. Jeśli o mnie chodzi, po prostu zacząłem ją gonić. Pozostawia ona po sobie złote ślady, dlatego w miarę łatwo dociec, w którym kierunku się udała. Jeżeli nie będziemy odpuszczać, w końcu sobie daruje (w moim przypadku stało się to na drzewie). Co warto dodać, podczas pościgu małpa wzywa widmowych pobratymców do pomocy, ale nie należy sobie zawracać nimi głowy.
Czwarta małpa: Ostatnia małpa jest niewidzialna. Przechadzając się po planszy, prędzej czy później powinniśmy usłyszeć kroki w bliskiej odległości. Rozejrzyjmy się. Jeśli w pobliżu znajdują się złote ślady, jesteśmy w domu. Pomachaj mieczem tam, gdzie się kończą.
Nagroda: Wspomnienie: Małpy z parawanu, Lalkarz ninjutsu (umiejętność ninjutsu).