Wielki shinobi Sowa - Sekiro poradnik
Aby stoczyć walkę z Sową, musimy zachować wierność Kuro (wybrać stosowną odpowiedź, gdy wrócimy do zamku w Ashinie na pewnym etapie gry).
Pojedynek z Sową przypomina trochę ten z Genichiro. Tutaj bowiem również najlepszą strategią jest krążenie w pewnej odległości od przeciwnika (nie za blisko, nie za daleko) i próba zmuszenia do go wyprowadzenia ataku, który da się łatwo ominąć, a następnie zadać obrażenia. Najłatwiej tego dokonać, kiedy Sowa rzuca dwoma shurikenami, po czym wyskakuje w powietrze. Tu uwaga: może on także cisnąć w nas jednym shurikenem, a następnie użyć specjalnego ataku podcinającego. Warto mieć to na względzie i zachować koncentrację.
Sowa dysponuje także innymi nieprzyjemnymi sztuczkami. Potrafi np. rozpylić mgłę, która na 30 sekund (jeśli się z nią zetkniemy) pozbawia nas możliwości użycia granulek lub tykwy leczniczej. W drugiej fazie korzysta on z podobnego ataku, tyle że rozpyla truciznę na pewnym obszarze planszy.
Warto też wiedzieć, że boss dysponuje swoją własną kontrą Mikiri zadającą duże obrażenia, dlatego korzystanie z wszelkiego rodzaju pchnięć jest raczej kiepskim pomysłem, chyba że mamy pewność, iż zadamy celne uderzenie np. w plecy.
Walka składa się z dwóch faz, które nie różnią się specjalnie od siebie.
Nagroda: Wspomnienie: Wielki shinobi Sowa, Pachnąca gałąź